Singeltråden

Du har fel Kvinnor åldras som mjölk män som vin!..
Finns ju en fördel med äldre :D Hahaha biligare försäkring på hojen annars är det bara skräp;)

Du har helt klart inte testat äldre kvinnor. :D
(Jag blev av med oskulden när jag var 16, kvinnan var 36 (eventuellt ett par år yngre, minnet är dåligt). Det du!
Rent allmänt är väl det enda en yngre kvinna (17) har som en äldre inte har en fastare kropp och helt orealistiska romantiska fantasier om vad de vill ha av en kille.. Resten har äldre kvinnor mer av.

Du har helt klart inte testat äldre kvinnor. :D
(Jag blev av med oskulden när jag var 16, kvinnan var 36 (eventuellt ett par år yngre, minnet är dåligt). Det du!
Rent allmänt är väl det enda en yngre kvinna (17) har som en äldre inte har en fastare kropp och helt orealistiska romantiska fantasier om vad de vill ha av en kille.. Resten har äldre kvinnor mer av.

Du de där va fan inte dåligt :O Va hon snygg då?

Okej lär mig allt du kan :) Ja sitter här å väntar på dina erfarna tips :)

Ett par tips från mig då:
Kvinnor brukar inte tycka att tramsgulliga saker är gulliga. Kattungar, hundvalpar och annat autentiskt gulligt tycker de är gulligt. Kvinnor tenderar att gilla ståtliga saker lika mycket (eller mer än) gulliga saker. Ta hästbilderna tidigare i tråden som exempel på ståtligt. Rosa är ofta gravt överskattat, och kvinnor gillar andra färger med.
Se kvinnorna som personer snarare än som kvinnor så löser sig det mesta. Är de inte intressanta i något annat hänseende än något att doppa kuken i är de inte intressanta alls. Det är mindre strul att runka (och ofta skönare) i de lägena.

Ett par tips från mig då:
Kvinnor brukar inte tycka att tramsgulliga saker är gulliga. Kattungar, hundvalpar och annat autentiskt gulligt tycker de är gulligt. Kvinnor tenderar att gilla ståtliga saker lika mycket (eller mer än) gulliga saker. Ta hästbilderna tidigare i tråden som exempel på ståtligt. Rosa är ofta gravt överskattat, och kvinnor gillar andra färger med.
Se kvinnorna som personer snarare än som kvinnor så löser sig det mesta. Är de inte intressanta i något annat hänseende än något att doppa kuken i är de inte intressanta alls. Det är mindre strul att runka (och ofta skönare) i de lägena.

Applåd. Well spoken.

Okej lär mig allt du kan :) Ja sitter här å väntar på dina erfarna tips :)

skit i vad ulvis säger ,, du är 17 o fatt inget iaf

hård o brutal funk hos vissa töser , dessa brukar identifieras som de sk häftiga ,, ( dessa skippar du helt )
3 :dje sortering är oftast vanskapta på ett eller annat sätt identifieras som : muppar o fjäskare

nu ska du få det bästa rådet ,, på graderingen mellan 1-10 ska du lägga dig på mittenskalan
de svävar varken högt eller lågt o genererar mest borrning

:D Hahaha tack för alla tipps tror det räcker nu haha :D

Såvida du inte är

50492_10569236108_2938_n.jpg

kan du aldrig få för många tips :fakta

Hahaha :lol :lol :lol
Det är verkligen kul att ni killar talar om vad vi cheyer gillar :lol :lol :rofl

Då får du ju rätta det som är fel, se det som en investering, ju mer tips, desto bättre karlar :brynad

Nja, jag är nog inte någon typisk representant för cheyer. Tekniker som alltid jobbat med grabbar. Fast kanske är det inte någon dålig modell på chey. :va Förmodligen skulle flera av er stå ut med mig, :) för jag förstår:

- Varför en kille behöver 3 hojar.
- Att en vanlig familj behöver ca 7 datorer och trådlöst nätverk.
- Att samma familj behöver xbox, vii och 360.
- Att man behöver en speldator kopplad till 52"tv för bilspel.
- Varför man kommer hem med en Honda VTR Firestorm, när man skulle köpa en plastplugg till avgasröret för att tvätta befintlig hoj. :)

Är det den sortens chey ni vill ha??? :va Eller en gullig som ser till att hemmet alltid är fint? Sånt är jag dålig på. Men jag kan laga mat...:)

Vad maken fick i julklapp? Bl.a. Forza4 så klart! :kär

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...