Singeltråden

spixer

spiff
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Skåne
Hoj
yzf 1000R och FZR1000
WTF

Jag har till och med en 4wd bil för att dra hästsläpet...

Är du galen??? :D

Att man har 4WD är inget man talar högt om i närheten av hästfuckoland. Man erkänner för faaan inte att man har drag ens om bilen står där fullt synlig, "Det är bara en attrapp" är det man med en dåres envishet skall hävda, detta kommer från en helt säker källa (ett hästfucko).

Don´t get me started :huvet
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
WTF



Är du galen??? :D

Att man har 4WD är inget man talar högt om i närheten av hästfuckoland. Man erkänner för faaan inte att man har drag ens om bilen står där fullt synlig, "Det är bara en attrapp" är det man med en dåres envishet skall hävda, detta kommer från en helt säker källa (ett hästfucko).

Don´t get me started :huvet

Man är ju lite "wild and crazy" men lever ju på the edge så att säga. :hojharley
Nä men vill man bli riden så måste man ju hitta någon som kan rida. :tuttar
Häst tjejerna är ju vana med att ta hand om djur och då kan dom ta hand om mej. :kiss
Sen drar jag gärna hästsläpet med min kärra. Min krok är till för att användas. Jobbet pröjsar ju för det extra slitaget endå. Så för mej tillkommer det inga extra kostnader.

I stallen är det mest tjejer, så varför inte nämna mina fördelar krok och 4wd?
 
Last edited:

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vart är min blivande fru?
Freja1.jpg

Ser du inte att Freja väntar på dej? Hon har ju så tråkigt nu när hennes nya matte inte är där.
För att inte tala om Husse!
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Ååå :( hoppas ni förstår mig känns lite fel å söka efter nån som är typ 30 50 år när man är snart 17år:va
Finns ju inte många damer på sporthoj till att börja med, ska du dessutom sålla så hårt på ålder blir det nog svårt :hihi

Själv misstänker jag att jag inom en snar framtid är singel igen men då får det fan vara för ett tag framöver. Får se hur det hela utvecklar sig.
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Alltså... Det där småtuttorna som inte vet skillnad på när de är kissnödig och kåta är ju inget att ha.

Det är ju mycket bättre att få tag på en redan inkörd modell som faktiskt vet vad grejerna skall användas till.
Fast det går väl på andra hållet med då, varför skulle de vilja ha en ungtupp när de kan få en man som kan? :brynad

Äh, är du i runt 20 så finns det ju massvis på fina, villiga tjejer på universitet och liknande :brynad
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Alltså... Det där småtuttorna som inte vet skillnad på när de är kissnödig och kåta är ju inget att ha.

Det är ju mycket bättre att få tag på en redan inkörd modell som faktiskt vet vad grejerna skall användas till.

Ha ha ha jag garva läppen av mej...
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Alltså... Det där småtuttorna som inte vet skillnad på när de är kissnödig och kåta är ju inget att ha.

Det är ju mycket bättre att få tag på en redan inkörd modell som faktiskt vet vad grejerna skall användas till.

Men dööööö För fan ja måste ha en snygg tjej som ja kan låta sitta på min hoj (lätt klädd) Å fota en jävla massa å skicka till er ;)

Tycker de bara känns äkligt att ens skaffa en gammal käring :( Gillar mer tjejer i min egna ålder :D
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Fast det går väl på andra hållet med då, varför skulle de vilja ha en ungtupp när de kan få en man som kan? :brynad

Äh, är du i runt 20 så finns det ju massvis på fina, villiga tjejer på universitet och liknande :brynad


Därför vi killar runt 30 raggar på 29+.
Flickorna på universitetet:skrämd. Dom som springer omkring och tror dom kan allt men saknar helt erfarenhet utav allt i livet. Då blir man rädd.
Dom har aldrig haft ett förhållande, aldrig bott själva, aldrig behövt tagit ansvar, aldrig presterat något som någon bryr sig om.
Dom är som en förvuxen 17åring, enda skillnaden är att dom har lite mer erfarenhet i sängen. Men det är ju med antal partners inte vad dom vill och hur dom får det.
 

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Och det är du på din avatar.. förstår jag? :tungan

Pamsan: Det är ingen frieser på bilden, den på bilden är på tok för grov för att kunna vara en frieser. Här en kompis frieser, aningen ädlare. ;)

View attachment 351162
Jo, faktiskt. Har nyss fått lära mig att det finns tre typer av Frieser; den gamla bruksfriesern, körfriesern o i modernare tid den lättare o mer högresta ridfriesern som den din kompis har. Väldigt vackra. =)
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Men dööööö För fan ja måste ha en snygg tjej som ja kan låta sitta på min hoj (lätt klädd) Å fota en jävla massa å skicka till er ;)

Tycker de bara känns äkligt att ens skaffa en gammal käring :( Gillar mer tjejer i min egna ålder :D

Ha ha efter detta uttalande kommer ingen tjej på SH kontakta dej. Då dom alla ligger som lägst på 25.
Tror du att en tjej blir ful vid 30? Det är då dom blommar ut och blir inte bara snygga utan även vackra.


Fast jag förstår dej, är man 17 vill man inte ha en 30 taggare som nästan har varit med dubbelt så länge som en själv. Precis som att jag inte raggar på 60+.
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Därför vi killar runt 30 raggar på 29+.
Flickorna på universitetet:skrämd. Dom som springer omkring och tror dom kan allt men saknar helt erfarenhet utav allt i livet. Då blir man rädd.
Dom har aldrig haft ett förhållande, aldrig bott själva, aldrig behövt tagit ansvar, aldrig presterat något som någon bryr sig om.
Dom är som en förvuxen 17åring, enda skillnaden är att dom har lite mer erfarenhet i sängen. Men det är ju med antal partners inte vad dom vill och hur dom får det.

:rofl

Haha, ja i många fall har du ju helt rätt, finns en hel del stolpskott :hihi Beror nog mycket på lärosäte, de flesta träffade jag i Lund men det kan nog också bero på att BTH är ett jävla Pölseparty :gråta
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Ha ha efter detta uttalande kommer ingen tjej på SH kontakta dej. Då dom alla ligger som lägst på 25.
Tror du att en tjej blir ful vid 30? Det är då dom blommar ut och blir inte bara snygga utan även vackra.


Fast jag förstår dej, är man 17 vill man inte ha en 30 taggare som nästan har varit med dubbelt så länge som en själv. Precis som att jag inte raggar på 60+.

Du har fel Kvinnor åldras som mjölk män som vin!..
Finns ju en fördel med äldre :D Hahaha biligare försäkring på hojen annars är det bara skräp;)
 

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
alltså... Det där småtuttorna som inte vet skillnad på när de är kissnödig och kåta är ju inget att ha.

Det är ju mycket bättre att få tag på en redan inkörd modell som faktiskt vet vad grejerna skall användas till.
well spoken!!
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top