Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Japp! :D Jag var ärligt talat på väg att skriva att jag inte klarar av långsamma människor heller, men jag kände att det skulle misstolkas lite för mycket...

Gillar inte långsamt?
Varför rider du istället för kör mc då?

300kmh mot vadå. 30?
Tänkte inte på det?
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Åh egen sång, det har jag med...
http://www.youtube.com/watch?v=eAjNVKtQHAY


Oj så nöjd han kommer bli nu då, jag skulle annars tippa att han inte skrämmer någon annan än möjligen sig själv... :rofl

Jag har oxå en egen sång o alla kan säkert gissa vilken. :)

Säg inte det här till honom men vi va rädda att han skulle yxmörda oss i sömnen så jag sov med tårgas. *springer* :D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Japp! :D Jag var ärligt talat på väg att skriva att jag inte klarar av långsamma människor heller, men jag kände att det skulle misstolkas lite för mycket...

Jag klarar inte av långsamma människor, på riktigt. Folk som pratar för långsamt kan inte jag lyssna på. Har en bekant som dessutom GÖR allt sjukt sakta, helt sävligt liksom. När vi är ute och kör hoj tex, och har pausat, så taaaar haaaan pååååå siiiiig hjäääälmen, och så knääääpper haaan deeeen.. Sen ska han ju ta pååååååå haaaaaandskarna, och knääääääppa deeeee.... My god, jag får dåndimpen på honom! Brukar säga åt honom 5 minuter innan jag säger åt resten att pausen är slut, när det är jag som leder gruppen.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag klarar inte av långsamma människor, på riktigt. Folk som pratar för långsamt kan inte jag lyssna på. Har en bekant som dessutom GÖR allt sjukt sakta, helt sävligt liksom. När vi är ute och kör hoj tex, och har pausat, så taaaar haaaan pååååå siiiiig hjäääälmen, och så knääääpper haaan deeeen.. Sen ska han ju ta pååååååå haaaaaandskarna, och knääääääppa deeeee.... My god, jag får dåndimpen på honom! Brukar säga åt honom 5 minuter innan jag säger åt resten att pausen är slut, när det är jag som leder gruppen.

Hade en sån försäljare som ringde till jobbet idag....hon fick prata klart i typ en kvart innan jag sa att hon ringt fel nummer. :D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Gillar inte långsamt?
Varför rider du istället för kör mc då?

300kmh mot vadå. 30?
Tänkte inte på det?

Du menar alltså att du ofta kör omkring i 300? :va

Fast 30 är ju inte maxspeed på en häst.. På en ardenner kanske. Fullblod springer i runt 60 km/h, ibland mer. Du kan ju testa att rida fullt ös på ett fullblod innan du uttalar dig, det är inte riktigt samma jämna, mjuka gång som på en hoj. ;)
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top