Singeltråden

Japp! :D Jag var ärligt talat på väg att skriva att jag inte klarar av långsamma människor heller, men jag kände att det skulle misstolkas lite för mycket...

Gillar inte långsamt?
Varför rider du istället för kör mc då?

300kmh mot vadå. 30?
Tänkte inte på det?
 
Åh egen sång, det har jag med...
http://www.youtube.com/watch?v=eAjNVKtQHAY


Oj så nöjd han kommer bli nu då, jag skulle annars tippa att han inte skrämmer någon annan än möjligen sig själv... :rofl

Jag har oxå en egen sång o alla kan säkert gissa vilken. :)

Säg inte det här till honom men vi va rädda att han skulle yxmörda oss i sömnen så jag sov med tårgas. *springer* :D
 
Japp! :D Jag var ärligt talat på väg att skriva att jag inte klarar av långsamma människor heller, men jag kände att det skulle misstolkas lite för mycket...

Jag klarar inte av långsamma människor, på riktigt. Folk som pratar för långsamt kan inte jag lyssna på. Har en bekant som dessutom GÖR allt sjukt sakta, helt sävligt liksom. När vi är ute och kör hoj tex, och har pausat, så taaaar haaaan pååååå siiiiig hjäääälmen, och så knääääpper haaan deeeen.. Sen ska han ju ta pååååååå haaaaaandskarna, och knääääääppa deeeee.... My god, jag får dåndimpen på honom! Brukar säga åt honom 5 minuter innan jag säger åt resten att pausen är slut, när det är jag som leder gruppen.
 
Jag klarar inte av långsamma människor, på riktigt. Folk som pratar för långsamt kan inte jag lyssna på. Har en bekant som dessutom GÖR allt sjukt sakta, helt sävligt liksom. När vi är ute och kör hoj tex, och har pausat, så taaaar haaaan pååååå siiiiig hjäääälmen, och så knääääpper haaan deeeen.. Sen ska han ju ta pååååååå haaaaaandskarna, och knääääääppa deeeee.... My god, jag får dåndimpen på honom! Brukar säga åt honom 5 minuter innan jag säger åt resten att pausen är slut, när det är jag som leder gruppen.

Hade en sån försäljare som ringde till jobbet idag....hon fick prata klart i typ en kvart innan jag sa att hon ringt fel nummer. :D
 
Gillar inte långsamt?
Varför rider du istället för kör mc då?

300kmh mot vadå. 30?
Tänkte inte på det?

Du menar alltså att du ofta kör omkring i 300? :va

Fast 30 är ju inte maxspeed på en häst.. På en ardenner kanske. Fullblod springer i runt 60 km/h, ibland mer. Du kan ju testa att rida fullt ös på ett fullblod innan du uttalar dig, det är inte riktigt samma jämna, mjuka gång som på en hoj. ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top