Singeltråden

Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.

Tack Money :krama men jag ser för jävlig ut utan kläder. :crash och du har bara sett mig med kläder :D
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??

Nu vet ju jag inte egentligen hur du ser ut alls, men;
Det är förjävla bra att du inte ser ut som hon iaf (brunetten med musklerna, inte money, money är söt).
Jag åtminståne vill absolut inte ha nån knölig tjejj med magrutor. Nån centimeter underhudsfett är både hälsosamt och mjukt att ta på. Mycket mysigare tycker jag då. :)

Killar ser inte på våra kroppar som vi gör. De avgudar våra kroppen även om där är skavanker. Vi tjejer tittar på DETALJER, minsta lilla, och hittar felen.
Är det därför brudar hakar upp sig på min lilla penis? :(

Last edited:
Kan helt ärligt säga att jag skiter stort i om killen är rippad som fan eller helt vanlig. Enda som absolut inte går hem är ett stort blobb. Dock har jag aldrig vågat ragga på super vältränade killar då det får ens egen självkänsla att må lite sämre iom träning inte är en prioritet för mig. :)

Riktiga män har kagge, vet du väl?

Ett lammkött som idkar vaniljsex?... :näsblod

Det är busken det! :fakta

Du kan ju testa att supa dig själv äldre. Jag vet ingen som lyckats men nån ska ju bli den första.

Superb idé, hur gör man? :D jag får väl fixa falskleg annars helt enkelt...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!