Singeltråden

Hoppas du fick tillbaka bilen i tid :)

När du ska upp till Stockholm (för er SH-fest), när är du där? Jag har några små funderingar på en Stockholmstur av andra anledningar, och den helgen ser bäst ut just nu :)

I tid och i tid, klockan halv fem landade den. :tungan

Jag ska nog vara så förutseende att jag har allt packat och klart på morgonen den 25e, så när jag slutar skolan klockan 12 kör jag direkt. Ska hämta upp en, eventuellt två, i Helsingborg på vägen. Häng på! :)

Så här i tentaperioden är det inte ovanligt att skolan belägras av studenter under helger. Välkommen till studentvärlden :näsblod

Not loving it :3freak

Fast å andra sidan, gå upp "tidigt" för att plocka ner en hel lägenhet i kartonger är inte så jäkla roligt det heller.

Idag ska jag iaf sälja min soffa så jag får lite mer plats åt alla kartonger.

Buuhuuu, det snöar här... :(

Och jag måste åka och handla en gardinstång. Hur kul söndagsnöje är det!? :4skrika

Jag ska nog vara så förutseende att jag har allt packat och klart på morgonen den 25e, så när jag slutar skolan klockan 12 kör jag direkt. Ska hämta upp en, eventuellt två, i Helsingborg på vägen. Häng på! :)

Jag är inte säker än på om det blir den helgen. Tänkte höra idag med anledningen till att jag vill dit om det passar då :angel

Det förstås. Men rätt trist med gardinstången också, för jag behöver en som är betydligt längre än standard. Tydligen inte det lättaste att få fatt i.

Finns ju såna man kan göra långa eller korta som man vill.

Eller hur lång behöver du?

Den jag har i vardagsrummet är säkert 3-4 meter lång.

Finns ju såna man kan göra långa eller korta som man vill.

Eller hur lång behöver du?

Den jag har i vardagsrummet är säkert 3-4 meter lång.

Ja, men det är en sån jag letar efter. Men de har kanske inte kommit till Skåneland än? :va

Smakar den också oangenämt så man vaknar upp ur livets meningslöshet?

Well, mycket kan den bistå med, men tyvärr inte just oangenämhet. En smula meningslöshet får man således dras med även efter att ha begagnat den.

Svårsinne är bara förnamnet, men det har passerat. Jag är halvt om halvt mitt otäcka jag igen... :näsblod

Det låter höra sig. Ibland får man helt enkelt justera tändningen och gå vidare bara.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti