Singeltråden

HAHAHA :rofl Nej! För det är nog mer jag som skrämmer skiten ur honom om han inte har stort hjärta men hårt yttre :kär

Fast, nu var det ju inte du som är rädd för clowner och som jag riktade det där åt. :7peta

För övrigt tror jag inte alls på att du är så skrämmande. :tungan

En sådan skojig tråd det blev.

Det är rätt underhållande medans jag väntar på Mr.X! Det finns få så tokiga forum som sporthoj. Jag är singel, 30+3, kvinna, gillar motorsport, skrattar massor i livet, hittar på massa tokigheter... Jag tror inte det kan bli ett bättre forum. Än om jag vet vad jag ger mig in på...

- - - Updated - - -

Last edited:
Det är rätt underhållande medans jag väntar på Mr.X! Det finns få så tokiga forum som sporthoj. Jag är singel, 30, kvinna, gillar motorsport, skrattar massor i livet, hittar på massa tokigheter... Jag tror inte det kan bli ett bättre forum. Än om jag vet vad jag ger mig in på...
Jag håller tummarna för dig :tummenupp

Det är rätt underhållande medans jag väntar på Mr.X! Det finns få så tokiga forum som sporthoj. Jag är singel, 30, kvinna, gillar motorsport, skrattar massor i livet, hittar på massa tokigheter... Jag tror inte det kan bli ett bättre forum. Än om jag vet vad jag ger mig in på...

- - - Updated - - -

Varsågod.
http://www.sporthoj.com/profil/59514

Dig har man ju inte hört av på en halv evighet minst!? :skrämd Fan har du varit!? Välkommen tillbaka :krama

Bushido!!! :fyllisar Jag har ju inte varit singel mer än... 6 månader. Hästkrafterna står i garaget i HBG under vintern, den andra leksaken står på tomten. Våren är på intågande. Jag är sugen på hojar, grabbar och massa tokigheter!:krama

Det här blir kul...

Wait foooor it...

Bah, med den kravlistan får du nog nöja dig med en mister rabbit. :fakta :arsele

-gilla som hamnade på fel inlägg

Då går SJP bort

:rofl :lol :hihi

Hon gillar kanske inte fötter :D

Det gör inte jag heller men strumpor på naken man går bort om det inte är en som sitter på snoppen när han för helikoptern för då är det kul. :hihi

Jag läste in ödmjuk i kravspecen och insåg att jag passade in helt på resten av punkterna oxå!
Förutom att jag inte bor i Skåne då. :crash

Eeeeeeeh no. :banana

..just ja.. Det fanns en punkt med strumpfärg ja..
Röda strumpor är nog det enda jag inte har.. :glömdet

Funkar det med strumpor med glada apor på i stället?

Självporträtt? :rofl

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...