Singeltråden

HAHAHA :rofl Nej! För det är nog mer jag som skrämmer skiten ur honom om han inte har stort hjärta men hårt yttre :kär

Fast, nu var det ju inte du som är rädd för clowner och som jag riktade det där åt. :7peta

För övrigt tror jag inte alls på att du är så skrämmande. :tungan

En sådan skojig tråd det blev.

Det är rätt underhållande medans jag väntar på Mr.X! Det finns få så tokiga forum som sporthoj. Jag är singel, 30+3, kvinna, gillar motorsport, skrattar massor i livet, hittar på massa tokigheter... Jag tror inte det kan bli ett bättre forum. Än om jag vet vad jag ger mig in på...

- - - Updated - - -

Last edited:
Det är rätt underhållande medans jag väntar på Mr.X! Det finns få så tokiga forum som sporthoj. Jag är singel, 30, kvinna, gillar motorsport, skrattar massor i livet, hittar på massa tokigheter... Jag tror inte det kan bli ett bättre forum. Än om jag vet vad jag ger mig in på...
Jag håller tummarna för dig :tummenupp

Det är rätt underhållande medans jag väntar på Mr.X! Det finns få så tokiga forum som sporthoj. Jag är singel, 30, kvinna, gillar motorsport, skrattar massor i livet, hittar på massa tokigheter... Jag tror inte det kan bli ett bättre forum. Än om jag vet vad jag ger mig in på...

- - - Updated - - -

Varsågod.
http://www.sporthoj.com/profil/59514

Dig har man ju inte hört av på en halv evighet minst!? :skrämd Fan har du varit!? Välkommen tillbaka :krama

Bushido!!! :fyllisar Jag har ju inte varit singel mer än... 6 månader. Hästkrafterna står i garaget i HBG under vintern, den andra leksaken står på tomten. Våren är på intågande. Jag är sugen på hojar, grabbar och massa tokigheter!:krama

Det här blir kul...

Wait foooor it...

Bah, med den kravlistan får du nog nöja dig med en mister rabbit. :fakta :arsele

-gilla som hamnade på fel inlägg

Då går SJP bort

:rofl :lol :hihi

Hon gillar kanske inte fötter :D

Det gör inte jag heller men strumpor på naken man går bort om det inte är en som sitter på snoppen när han för helikoptern för då är det kul. :hihi

Jag läste in ödmjuk i kravspecen och insåg att jag passade in helt på resten av punkterna oxå!
Förutom att jag inte bor i Skåne då. :crash

Eeeeeeeh no. :banana

..just ja.. Det fanns en punkt med strumpfärg ja..
Röda strumpor är nog det enda jag inte har.. :glömdet

Funkar det med strumpor med glada apor på i stället?

Självporträtt? :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...