Singeltråden

Har inte varit nere i källaren på ett tag så jag vet inte riktigt om hon lever, men det spelar väl ingen roll?
Så länge man *ligger* med jämna mellanrum räknas det väl ändå som ett förhållande eller?

Givetvis :brynad

Det som är bra med A_NN_As "källartaktik" är att den kräver inte att båda personerna har ett intresse.
Det blir mkt lättare när en bestämmer allt!

Ja, det är jobbigt att bestämma. Tänka & välja.

Fasen vad skönt det skulle va om nån rett ut det där redan. :)

haha, coolt att vi har en single tråd... ok... Kille, lat, saknar framtidsmål, gör vad han vill, öhm behöver nån som städar å lagar mat å inte kväver mig med massa babbel om hur man ska leva sitt liv :P

nån? gärna nån som har cash, så man slipper betala konstant :P

haha, edit... måste va en tjej/kvinna. Snabelförsedda personer undanbedes :P

Last edited:
haha, coolt att vi har en single tråd... ok... Kille, lat, saknar framtidsmål, gör vad han vill, öhm behöver nån som städar å lagar mat å inte kväver mig med massa babbel om hur man ska leva sitt liv :P

nån? gärna nån som har cash, så man slipper betala konstant :P

haha, edit... måste va en tjej/kvinna. Snabelförsedda personer undanbedes :P

:rofl

Välkommen

Ett kul prank som jag rekommenderar att Blöjan kör på Poopen framöver!

http://youtu.be/MPht_LY0x-k

Glöm inte att filma :lol

NO!!!! He wouldn't!!! :mad: :6surkart :4skrika

Hmmm inte konstigt att man fortfarande är singel efter ha gått med i den här tråden.......man blir ju ännu mera fucked upp i denna tråden än vad man var innan! But I like it!:)

Sådär.. Tränar med en gympolare ibland, och vi har nu, efter flera års slit landat i en namnstandard för folk som vi inte vet vad de heter men behöver ett namn på för att kunna diskutera effektivt.

Fortf. under utveckling, men här är ett utkast.

namnstandard.jpg

Sådär.. Tränar med en gympolare ibland, och vi har nu, efter flera års slit landat i en namnstandard för folk som vi inte vet vad de heter men behöver ett namn på för att kunna diskutera effektivt.

Fortf. under utveckling, men här är ett utkast.

View attachment 413662

Om ni helt enkelt skulle fråga någon gång så kanske ni slipper ha så valkiga händer. Passar inte en IT-guy som du.

Back