Singeltråden

Din power-fapping kan inte vara så värst dyr? :va

Joho då. Han måste ju ränna på gymet för att hålla fapp-armen i trim. :D

Du är så bra på made min vän. :krama

Eh, vem har du retat upp nu då?

Peter sa att 1980 skulle bli den roligaste sidan... Har inte märkt av det än.. Va fan.. :glömdet
Som om Peter någonsin vet vad han snackar om... :glömdet

Du litar på Peter? Inte så smart kille? :brynad
Han är en skugga, har de hjärnor ens? Jag kan inte se någon i min skuggbild... eh nu har jag målat in mig i... hejdå...:huvet

Min kompis och jag körde på en rådjursbock igår. Fy va otäckt. Vi stannade och kollade den och stackarn levde men hade avslagna bakben. Vi ringde polisen men de var ju helt internetinkompetenta. Iofs så hann djuret dö inom 20 min så de hade inte hunnit dit för den sakens skull i alla fall. Men fasen vad sorgligt det var. Ett så vacker djur och så står man där helt handfallen. Tänkte ett tag försöka vrida nacken av den så den slapp lida, men den var så stor så jag vågade inte. :gråta

Min kompis och jag körde på en rådjursbock igår. Fy va otäckt. Vi stannade och kollade den och stackarn levde men hade avslagna bakben. Vi ringde polisen men de var ju helt internetinkompetenta. Iofs så hann djuret dö inom 20 min så de hade inte hunnit dit för den sakens skull i alla fall. Men fasen vad sorgligt det var. Ett så vacker djur och så står man där helt handfallen. Tänkte ett tag försöka vrida nacken av den så den slapp lida, men den var så stor så jag vågade inte. :gråta

Du kunde ha strypt den eller kört över halsen med bilen?

Du litar på Peter? Inte så smart kille? :brynad
Nu förutsätter du saker som jag aldrig skulle påstå och aldrig har påstått.. inte så smart tjej?:smasha

Han är en skugga, har de hjärnor ens? Jag kan inte se någon i min skuggbild... eh nu har jag målat in mig i... hejdå...:huvet

Ja du filosofen/forskaren.. in i hörnet med dig :hihi
Det är ju skönt att du och din skugga har lite mer gemensamt än alla andra och deras skuggor :tummenupp

Du kunde ha strypt den eller kört över halsen med bilen?

Slå den i huvudet med exempelvis ett fälgkors, skära av halspulsådern eller sticka en kniv mellan skallbenet och atlaskotan brukar också vara ganska effektiva sätt. Att skära halspulsådern tar ju något längre tid, men inte så länge som 20 minuter och djuret dör garanterat.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande