Singeltråden

Aj då, det ska jag nog kunna hjälpa dig med :D

Jag rycker in direkt :banana
George-W-Bush-Clown--23684.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Impedance_matching

Viktiga grejer! edit Även vid kommunikation människor emellan /edit

Haft framgång med damer det senaste men känner mig lite som en hund som jagar bilar och plötsligt fångar en.
Det har iofs inte blivit några följdproblem iom att de specifika bilarna inte ville skaffa hund.
Som bonus fick jag iofs ett höjt pekfinger från en god vän: Passa dig så att du inte upplevs som billig o på allt!
Hmm dyr o kall, så lever inte jag mitt liv...

Last edited:
http://en.wikipedia.org/wiki/Impedance_matching

Viktiga grejer! edit Även vid kommunikation människor emellan /edit

Haft framgång med damer det senaste men känner mig lite som en hund som jagar bilar och plötsligt fångar en.
Det har iofs inte blivit några följdproblem iom att de specifika bilarna inte ville skaffa hund.
Som bonus fick jag iofs ett höjt pekfinger från en god vän: Passa dig så att du inte upplevs som billig o på allt!
Hmm dyr o kall, så lever inte jag mitt liv...

Konsten att skilja på lös och lätt får ligga hos den andra parten. Hur folk uppfattar en är av sekundär betydelse.

Konsten att skilja på lös och lätt får ligga hos den andra parten. Hur folk uppfattar en är av sekundär betydelse.

Ja, definiera gärna lös o lätt om du vill :ingenjör
Det har inte gått så långt att det florerar uppfattningar om mig. Jag sköter mina relationer, om än ytliga, så snyggt jag kan. Det lönar sig har jag lärt mig. Frågan är bara hur jag skall förvalta dem ibland, men det är ju en annan fråga :)

Ja, definiera gärna lös o lätt om du vill :ingenjör
Det har inte gått så långt att det florerar uppfattningar om mig. Jag sköter mina relationer, om än ytliga, så snyggt jag kan. Det lönar sig har jag lärt mig. Frågan är bara hur jag skall förvalta dem ibland, men det är ju en annan fråga :)

Lös tar vem som lös råkar snubbla över.
Lätt släpper till så snart intressant objekt som uppfyller kriterierna dyker upp :brynad

Lös tar vem som lös råkar snubbla över.
Lätt släpper till så snart intressant objekt som uppfyller kriterierna dyker upp :brynad

Vafan.. Höll på skriva EXAKT samma sak..
Att jag har har ett great mind visste ju vi alla, men då måste du också ha det enligt great minds think alike-principen :mattias

Vafan.. Höll på skriva EXAKT samma sak..
Att jag har har ett great mind visste ju vi alla, men då måste du också ha det enligt great minds think alike-principen :mattias

Ibland säger du fantastiskt bra saker, Peter :fakta :brynad

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...