Singeltråden

Nu kastar jag in handduken för idag.
Lagat dundergod ugnspannkaka som uppskattades. Hunnit med en 5km PW inklusive trappspringning, 100 squats, 10 armhävningar och plankan i 20x8 o lite annat smått o gott. Känner mig mör i mage o röv.

Jävlusansehelvet, bad sömtabletterma slog på kvickt idag. Max 10 minuter sen jag tog dom och jag förlorar förmågan att koncentreramug på nåt aärskilt.
Pag sa det bara, nästan lite läskigt, fast på ett mysigt sätt..
Jösses, nä, tänkte avnända det för att hitta fickan man somnar i, och där tvärsomna, och finte för att babbla bort livet med er, era gulliumhar.
Förresten, jag är iofs lite onykter nu, men det kanske bara faliciterar följande jag inte vågat säga innan.
alleycat, skulle du kunna tänkas ha nåt som helt intresse kanske, för nån form av komminukation (prat) mellan oss två? Jag tycker nämligen att du är rätt söt och intressant.
Observera att jag inte skriver det här för att jag är onykter, utan för att jag uppriktigt fascineras av dig. Senatt ontkterheten tar bort blygheten och fegheten så man faktiskt kan skriva nåt, det hör inte till saken.

Nåja, det var det. Det är inte så lätt att göra det här när skärmen ändrar i textir och kulör emellanåt, men nu har jag sagt vad jag menar, så är det bara att mena nåt tillbaka. Gonatt!

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna