Singeltråden

Allvarligt? I min familj köper vi bara julklappar för att ha nåt att rimma på. Fast så är vi kanske lite speciella också...

Jag är faktiskt allvarlig, jag har aldrig hört talas om någon som har använt julklappsrim tidigare. Du är faktiskt den första.


Vi kör också med rim, öh, dvs min mamma rimmar, det var minst tre rim igår på julafton. Förra året rimmade mannen o barnen, såvisst rimmas det. Men inte av tvång utan när man tycker det är kul. :)
 
Hur vanligt är fenomenet med julklappsrim, jag känner ingen som någonsin har använt julklappsrim?

För övrigt är jag bäst på TP. :fakta

Började i år men är hooked och kommer i fortsättningen ha det som krav. :) Listade ut min julklapp med rimmet. :kär

Jag har alltid trott att enhörningar är snälla djur, men jag hade tydligen fel. :)


Han va säkert en clown. :D
 
Kan man starta en tråd som heter "Jag är på ett jävla humör. Käfta med mig." ?:mad: :4skrika

:)
 
Jag funderar på att aktivera ett betalnummer istället dit man kan få ringa och gräla.
Det borde ju vara sjukt poppis :brynad

Sluta grina som en liten skolflicka och starta trädjäveln då:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top