Singeltråden

Ytterligare en sak män är bättre än kvinnor på:

"De flesta som lyckas ta sina liv är män, men de flesta som försöker ta sina liv är kvinnor."
-http://sv.wikipedia.org/wiki/Sj%C3%A4lvmord

Det är väl, tyvärr, en stor del unga kvinnor som "försöker" mer eller mindre allvarligt. I många fall är det väl rop på hjälp och inte ett helhjärtat försök, något jag upplevt inte är lika vanligt bland män.

Det är väl, tyvärr, en stor del unga kvinnor som "försöker" mer eller mindre allvarligt. I många fall är det väl rop på hjälp och inte ett helhjärtat försök, något jag upplevt inte är lika vanligt bland män.

Du har säkert helt rätt. Jag tänkte "gilla" ditt inlägg först men det kändes lite fel.

Påtal om mat så hörde jag mig själv just bjuda på middag, hum va ska jag laga tro :huvet

Allvarligt? I min familj köper vi bara julklappar för att ha nåt att rimma på. Fast så är vi kanske lite speciella också...

Jag är faktiskt allvarlig, jag har aldrig hört talas om någon som har använt julklappsrim tidigare. Du är faktiskt den första.

Jag tror att det var många som kände sig ensamma på Julafton igår, det verkar vara många nyreggade på dejtingsidorna idag.

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT