Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vill du gå kurs?
Jag har en alldeles ny kurs som startar i mellandagarna om det kan vara intressant?
Jag är intresserad, kan man ta den på distans? Har du hyrt in 350 som gästföreläsare? Han verkar ju vara en framstående aktör i fältet..
Vi skulle kunna göra det på distans, men då vill jag att du har 3st tonårstjejer i närheten som du kan öva på.
Det ska vara en Emo, en modebloggare och en hippie med hår under armarna. Emoiten kommer, utan att du ber om det, att ta med sig ett basebollträ. Så där har vi utmaning nr.1
pippit. alla tjejer här ??. nu tar du i .typisk tjejer.. precis 3 styck. har jag skickat pm till. och fått varning för det. ena pm. pga tjejen ljög mig rakt upp i ansiktet.. då blev jag förbannat.. önskar dig en komisk jul![]()
DU fick en varning för HON ljög rakt upp dig i ansiktet? Nu får du tamejfan ta o kamma till dig.
Som jag ser det har du följande val:
1. Börja skriva begriplig svenska, den behöver inte vara perfekt men begriplig.
2. Försöka ge dig in i något samtalsämne. Hittills har du mest skrivit saker som passar som facebookstatus.
3. Fortsätta på samma vis som du gjort och någon av oss tröttnar och ber om hjälp från moderator.
4. Sluta skriva.
Avslutningsvis - för i helvete, rannsaka dig själv, du har skrivit olämpliga saker och skyller ifrån dig hela tiden. Sådana människor beblandar jag mig inte med.
Det han skrev till mig kom utan att jag tilltalat honom innan eller ljugit om nåt. Så vem ljuger nu? Voine voine
plåthinken..ja har skrevit olämpliga saker ja och tagit mitt straff.. avstängt en månad.. tavlan ren nu . då ?????ha en go dag .
1. Börja skriva begriplig svenska, den behöver inte vara perfekt men begriplig.
tvintorsk föreläsare gärna lära lite vet o etiket![]()
Skiter i om vem som ljuger etc. Poängen är att HAN fick en varning och det är tamejfan inte av den anledningen att någon annan ljög för honom.
tvintorsk sååå roligt ska vi nu inte ha detjag stannar kvar här 4ever. att tjejerna här . inte har humor inte mitt problem.det.. ps. mc brudar ända inte min kopp te.. skryter m.m. god jul till dig...du verkar da ha lite mellan örona
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti