Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nix faktiskt helt klant fri dag! Jobbade i källaren :)

vist nån tyckte att min bil skulle tagas med spritpenna men de gick bort med en tuss spolarvätska.
Jamen ja visste att det var nåt... du verkar vara riktigt tjenis med Fröken Otur! :gnissla

Gomorron på er. Det funkade att smörja in knät o överdelen av vaden med Zon igår innan jag kröp i säng så idag är det helt ok. Får fortsätta att smörja in morgon o kväll ett tag så kanske det försvinner av sig självt. :D Jag e helt enkelt expert.
Hmmm... det första jag tänkte på när du sa att du hade haft ont så länge utan anledning var nån form av inflammation. Det brukar funka rätt bra med Zon då. Vänta inte så länge nästa gång människa!! :4skrika

Fan va tyst det blev här inne efter att bilderna dök upp. Har ni auktion på de bilder som inte är rumsrena eller? :va
Det var så måååånga bilder... o tanten i rosa byxor verkar helt krejzy. Henne ska du hålla dig långt borta ifrån på nästa fest, hon skulle bara lura dig att göra bus... tja han med Skägget är lite samma lika knasig han... :glömdet
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Det var så måååånga bilder... o tanten i rosa byxor verkar helt krejzy. Henne ska du hålla dig långt borta ifrån på nästa fest, hon skulle bara lura dig att göra bus... tja han med Skägget är lite samma lika knasig han... :glömdet

Tack för varningen. Fast det var inget direkt nytt liksom. :hihi
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Plåtfröken, till o med jag som knappt ver vem Zelda är vet att hon är en hon. Fy skäms. :whip

Jag vet att det är ett tjejnamn men man vet aldrig vad japaner har för sig. :mattias

Mina föräldrars hund heter Zelda och hon är en tik, så till och med jag som aldrig spelar vet att Zelda är ett tjejnamn. :)

Så ja så ja, vi kan kompromissa och säga att Zelda är en hen?

Jag var smartast igen!!

icon_kneel.gif
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top