Singeltråden

Inte jag. Och ni vet att jag tränar jättemycket ben. Jag sov som en stock och drömde att jag var Zelda och galopperade på ett får från en pyramid till ett läger. Också fick jag se hur Zelda kunde se ut när han såg en naken brud bakifrån.

Normalt, javisst.

Ska inte vara sån nu och även jag rätta dig om att Zelda är tjejen och Link är killen. Det hade varit störigt :crash

På tal om drömmar så vill jag minnas att för någon natt sen så drömde jag att jag var med SH-folk och någon berättade att dom precis blivit gravid. Hur rätt hade jag? Är det någon som vill erkänna något? ;) Vad hände på SH-festen egentligen? :D

Ska inte vara sån nu och även jag rätta dig om att Zelda är tjejen och Link är killen. Det hade varit störigt :crash

På tal om drömmar så vill jag minnas att för någon natt sen så drömde jag att jag var med SH-folk och någon berättade att dom precis blivit gravid. Hur rätt hade jag? Är det någon som vill erkänna något? ;) Vad hände på SH-festen egentligen? :D

Ulvhamne har lagt upp festbilderna nu iaf!
Kärringen ser ju ut att få ligga iaf, så där kan du va nåt på spåren! Om det räknas att "ligga" på golvet :banana

Mina föräldrars hund heter Zelda och hon är en tik, så till och med jag som aldrig spelar vet att Zelda är ett tjejnamn. :)

Last edited:
Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back