Singeltråden

Vem vet, kanske kan få nytta av säckpipan i tjänsten om allt vill sig väl :)

Sjukt att du nämner säckpipa.. Satt och fascinerades av en 700-manna marsch med just säckpipor och trummor spelandes Scotland the brave igår på youtube. Och det gör jag ju inte varje kväll direkt :skrämd

Sjukt att du nämner säckpipa.. Satt och fascinerades av en 700-manna marsch med just säckpipor och trummor spelandes Scotland the brave igår på youtube. Och det gör jag ju inte varje kväll direkt :skrämd

Massed pipes and drums är sjukt häftigt, ju fler desto bättre och ljudet när alla drar igång är fan magiskt!:tummenupp

bon scott .ac/dc,,sångare..,, spelade säckpipa på vissa av dom förste låter me ac/dc kul instrument härlig ljud...

Den här gillar jag, riktigt snyggt sound de får till där på arenan! :tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=k9rZdvruOK8

Den här är inte heller dum:

http://www.youtube.com/watch?v=2xgwRitTgU4

Världens bästa (och sämsta, har lite av ett love/hate-relationship med den satans träbläckfisken... :D ) instrument :tummenupp

Idag har jag slängt på vinterdäcken på bilen. Jag gjorde det hemma hos mina föräldrar i Småland och jag fick en del undrande blickar av folk som gick förbi. :) Mina sommardäck började likna slicks och jag kör med odubbade vinterdäck så jag tyckte att det var OK att göra det.

(Sorry för avatarbytet, Alley. :))

Ska fundera på om jag kan förlåta dig.

Welcome to my world! "Någon" började prata om clowner och helt plötsligt kantas hela mitt liv av clowner. :cool:

Godmorgon. :) Man blir ju förbannad, fyra ggr har jag vaknat inatt o nu på morgonen o varit sådär kissnödig så man ser segelbåtar. Så jävla mycket har jag inte druckit under gårdagen heller. Jag som brukar ha världens blåsa o till o med kan hinka öl en hel kväll på krogen utan att behöva gå en enda gång. Inte vad jag minns iallafall. :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025