Singeltråden

Vem vet, kanske kan få nytta av säckpipan i tjänsten om allt vill sig väl :)

Sjukt att du nämner säckpipa.. Satt och fascinerades av en 700-manna marsch med just säckpipor och trummor spelandes Scotland the brave igår på youtube. Och det gör jag ju inte varje kväll direkt :skrämd

Sjukt att du nämner säckpipa.. Satt och fascinerades av en 700-manna marsch med just säckpipor och trummor spelandes Scotland the brave igår på youtube. Och det gör jag ju inte varje kväll direkt :skrämd

Massed pipes and drums är sjukt häftigt, ju fler desto bättre och ljudet när alla drar igång är fan magiskt!:tummenupp

bon scott .ac/dc,,sångare..,, spelade säckpipa på vissa av dom förste låter me ac/dc kul instrument härlig ljud...

Den här gillar jag, riktigt snyggt sound de får till där på arenan! :tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=k9rZdvruOK8

Den här är inte heller dum:

http://www.youtube.com/watch?v=2xgwRitTgU4

Världens bästa (och sämsta, har lite av ett love/hate-relationship med den satans träbläckfisken... :D ) instrument :tummenupp

Idag har jag slängt på vinterdäcken på bilen. Jag gjorde det hemma hos mina föräldrar i Småland och jag fick en del undrande blickar av folk som gick förbi. :) Mina sommardäck började likna slicks och jag kör med odubbade vinterdäck så jag tyckte att det var OK att göra det.

(Sorry för avatarbytet, Alley. :))

Ska fundera på om jag kan förlåta dig.

Welcome to my world! "Någon" började prata om clowner och helt plötsligt kantas hela mitt liv av clowner. :cool:

Godmorgon. :) Man blir ju förbannad, fyra ggr har jag vaknat inatt o nu på morgonen o varit sådär kissnödig så man ser segelbåtar. Så jävla mycket har jag inte druckit under gårdagen heller. Jag som brukar ha världens blåsa o till o med kan hinka öl en hel kväll på krogen utan att behöva gå en enda gång. Inte vad jag minns iallafall. :D

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back