Singeltråden

Balkonghäng här ikväll! Nu är ni ju kassa hela högen som bor i Norrland!

Balkonghäng? Det kände jag en tjej som hade. De hängde ner till grannen under när hon stod lutad över balkongräcket.

Har du verkligen balkonghäng, Swish? :confused:

Du är gammal, det är därför du är så kass!

Men det har jag kanske, vad vet jag? :va

Det var väl fan på tiden att du börjar ta hand om din avkomma!
Som man ligger förtjänar man. Eller vad man nu säger :hihi

Nej nej, jag har inte fått se papper på att jag är far till barnen och ibland tvivlar jag starkt. 2-åringen kan inte räkna till mer än 10 och hon avslutar alla siffror med KILO!!!! precis som om det hör dit. Och han på 5 månader kan inte ens säga "tack snälla pappa" när han får mat. Det är så man skäms :(
Men det går över förväntan, jag har inte behövt ringa hit barnvakterna (mor- och farföräldrar) än även om det har varit nära några gånger.

Ni singlar i tråden utan ungar, se för fan till att ta vara på den lugna stunden nu innan de små elaka dvärgarna kommer :glömdet

Nej nej, jag har inte fått se papper på att jag är far till barnen och ibland tvivlar jag starkt. 2-åringen kan inte räkna till mer än 10 och hon avslutar alla siffror med KILO!!!! precis som om det hör dit. Och han på 5 månader kan inte ens säga "tack snälla pappa" när han får mat. Det är så man skäms :(
Men det går över förväntan, jag har inte behövt ringa hit barnvakterna (mor- och farföräldrar) än även om det har varit nära några gånger.

Ni singlar i tråden utan ungar, se för fan till att ta vara på den lugna stunden nu innan de små elaka dvärgarna kommer :glömdet

Denne singeln vill inte ens ha barn... Hon gillar sin p-stav. Eller nej, fel.. Älskar den...

Denne singeln vill inte ens ha barn... Hon gillar sin p-stav. Eller nej, fel.. Älskar den...

Det gillar vi, vill du gifta dig med mig o mitt Peter Pan komplex? :tummenupp

Du är gammal, det är därför du är så kass!

Men det har jag kanske, vad vet jag? :va

Ha ha, det är det tiden gör med en. Man åldras. Bli inte för kär i din ålder. Den är inte permanent. Om några år blir det balkonghäng på allvar kanske :tungan

Mmmm, jag minns det som i går när T-Forden var ny på marknaden. Eller, var det kanske videon jag minns? Ähh, skit samma, om 65 år har vi ruttnat upp hela högen ändå. Och långt innan dess har vi blivit skrynkliga, feta och slutat fungera optimalt. :crash

Last edited:
Ha ha, det är det tiden gör med en. Man åldras. Bli inte för kär i din ålder. Den är inte permanent. Om några år blir det balkonghäng på allvar kanske :tungan

Mmmm, jag minns det som i går när T-Forden var ny på marknaden. Eller, var det kanske videon jag minns? Ähh, skit samma, om 65 år har vi ruttnat upp hela högen ändå. Och långt innan dess har vi blivit skrynkliga, feta och slutat fungera optimalt. :crash

Helvete va gammal du är om du var med vid premiären på den. =)

Fick förresten äran att få provsitta en T-ford i mint condition förra veckan :D

Last edited:
Helvete va gammal du är om du var med vid premiären på den. =)

Fick förresten äran att få provsitta en T-ford i mint condition förra veckan :D

Ja, man har varit med ett tag. :)

Min första var också mint när jag först fick tag i den. Hmm, smällde den mot ett träd någon gång våren 1910. Det var en trebent tax med gäddhäng som sprang över vägen.

Eller var det hösten 1988 i min trimmade Volvo 142:a Hmm, jag får suga på det ett tag. Jag brukar minnas bättre när syster varit här och bytt min blöja och gett mig de där röda tabletterna som smakar ammoniak.

Ja, man har varit med ett tag. :)

Min första var också mint när jag först fick tag i den. Hmm, smällde den mot ett träd någon gång våren 1910. Det var en trebent tax med gäddhäng som sprang över vägen.

Eller var det hösten 1988 i min trimmade Volvo 142:a Hmm, jag får suga på det ett tag. Jag brukar minnas bättre när syster varit här och bytt min blöja och gett mig de där röda tabletterna som smakar ammoniak.

Välkommen mr demens eller nått =)

Jag är mer förundrad över att ni lyckades, om du var så upptagen med att spana in bakdelar! Eller att du lyckades ta dig framåt iaf, de andra två betvivlar jag inte skulle lyckas! ;)
Han gled bara med i fartvinden efter oss.. :tungan

Det kommer inga elaka dvärgar.. EVER!!!!!!!!! :zpy

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...