Singeltråden

jahapp!! vad händer denna helg då ? skamliga förslag mottages tacksamt, OBS! endast från kvinnor....är inte mogen o vidga mina vyer än känner jag :rodnar

:krama

Va synd att min dotter ska komma och mysa med mamma i tre dagar då.......Annars hade du fått ett mindre skamligt förslag :hihi

Va synd att min dotter ska komma och mysa med mamma i tre dagar då.......Annars hade du fått ett mindre skamligt förslag :hihi
är det inte bättre att hon kommer nästa helg då, för då har inte jag tid :tuttar

Nä då har inte hon tid..hon har gubben hemma som har ledig helg och passar småkillarna jue!

Jente har tjatat på mig i snart 3månader att vi ska ligga.
Snart har jag inga ursäkter kvar. Vad gör man?

Vad gör man en helg som gräsänkling med två ungar hemma? Jag förstår inte att tjejen kunde lämna mig i sticket på det här viset, jag har aldrig tagit hand om två ungar helt själv så här förut så jag förstår inte hur hon tänkte :va

Vad gör man en helg som gräsänkling med två ungar hemma? Jag förstår inte att tjejen kunde lämna mig i sticket på det här viset, jag har aldrig tagit hand om två ungar helt själv så här förut så jag förstår inte hur hon tänkte :va

Det var väl fan på tiden att du börjar ta hand om din avkomma!
Som man ligger förtjänar man. Eller vad man nu säger :hihi

33257_0_1_2_retro%20750_Image%20credits%20-%20Ural.jpg

:crash

Balkonghäng här ikväll! Nu är ni ju kassa hela högen som bor i Norrland!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti