Singeltråden

Morron! God är den fan inte. Jag kunde inte sova alls inatt. Låg bara och vred och vände med huvet fullt av tankar. Sen när man väl somna till vakna man efter fem minuter av konstiga drömmar. Kommer bli en jobbig dag idag, 14 timmar på jobbet ska det bli.
Sitter på tåget nu bredvid två medelålders män som diskuterar digitalboxar som två retards. Innehållet i det dom säger är retarded och deras sätt att prata är retarded.
Lägg tungspetsen i nedre käken och tryck tungan i en båge uppåt och prata så låter ni som dom. Mongoooooooo.
Sådär nu har jag avreagerat mig klart. :D

Börja dagen med att :rofl så blir allt bra :)

Då var man tillbaka på jobbbet..
Nån mer än jag som får spel på den förbannade bostadsmarknaden i vårt land?

Då var man tillbaka på jobbbet..
Nån mer än jag som får spel på den förbannade bostadsmarknaden i vårt land?

Jag nöjer mig med att ha problem med bilmarknaden på begagnatsidan jag :tungan

Har försökt flytta till en ny hyresrätt ett bra tag nu. Går ju sådär. Inte alls faktiskt. Som en totalskuren växellåda med päls på insidan.

Det låter åtminstone som du har en "egen" lägenhet och ska (vill) flytta till en annan - jag ska nu flytta till mitt 4'e inneboende sedan jag flyttade till sthlm... Att hitta en hyresrätt i mitt läge med förstahandskontrakt verkar vara en omöjlighet.

Last edited:
Det låter åtminstone som du har en "egen" lägenhet och ska (vill) flytta till en annan - jag ska nu flytta till mitt 4'e inneboende sedan jag flyttade till sthlm... Att hitta en hyresrätt i mitt läge med förstahandskontrakt verkar vara en omöjlighet.

Nä, Stockholm är det väl i princip omöjligt att få förstahandskontrakt om man inte stått i kö hela livet.

Kvällen är räddad. Blir installation av trådlös router eftersom den gamla fick för sig att lägga av idag. Tur man har nära till centrum i såna lägen. :crash

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna