Singeltråden

Jag hade bara lite tandsten och ett litet hål som ska lagas nästa vecka så det var inte så farligt. :banana

Du var helt enkelt bara gnällig :crash

Ja, jag trodde att det skulle kunna vara rätt mycket att fixa, det var inte igår jag var hos tandläkaren senast. Men eftersom jag hade ett litet hål som behövde fixas så kommer jag att få borra för första gången (i tänderna). :D

Last edited:
Ja, jag trodde att det skulle kunna vara rätt mycket att fixa, det var inte igår jag var hos tandläkaren senast. Men eftersom jag hade ett litet hål som behövde fixas så kommer jag att få borra för första gången. :D

Ibland har man tur! Senast jag var till tandläkaren hade jag inte varit dit på fem år, allt som behövde göras var att skrapa lite tandsten. :D

Det där med att borra låter dock halvtrevligt måste jag säga...

Jag har förresten konstaterat att det vägrar regna där jag är. Det utlovade mer eller mindre konstanta regnet blev mestadels sol och nån enstaka kort regnskur. Inte för att jag klagar över det... :D

Det här med att sitta i loungen på flygplatsen och få gratis kaffe, kakor, sprit och allt möjligt känns rätt okej det med faktiskt. Lite sådär lagom lyxigt.

Lite sådär lagom lyxigt.

Ser ganska lyxigt ut faktiskt :banana

8407879838_02c2f04278_o.jpg

Ibland har man tur! Senast jag var till tandläkaren hade jag inte varit dit på fem år, allt som behövde göras var att skrapa lite tandsten. :D

Det där med att borra låter dock halvtrevligt måste jag säga...

Jag var där för första gången på 20 år. Bara lite tandsten, och den förbannade visdomstanden...

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna