Singeltråden

Den sista denna månad flyttar min inneboende och jag får tillbaka mitt rum och friheten att gå naken hemma och känna mig avslappnad igen. Fira ska man. :banana :banana :banana :banana :banana

Den sista denna månad flyttar min inneboende och jag får tillbaka mitt rum och friheten att gå naken hemma och känna mig avslappnad igen. Fira ska man. :banana :banana :banana :banana :banana

:rofl Det är naken man ska vara :arsele :krama

Det jobbiga e när man blir för bekväm med att va naken och håller på att öppna ytterdörren näck.
Tror iof de hade varit till större glädje om du gjorde de dock :tungan

Det jobbiga e när man blir för bekväm med att va naken och håller på att öppna ytterdörren näck.
Tror iof de hade varit till större glädje om du gjorde de dock :tungan

Haha, jag skulle aldrig göra det. :) Håller mig till att springa omkring i lägenheten.

Haha, jag skulle aldrig göra det. :) Håller mig till att springa omkring i lägenheten.

Så sa jag med men sen e jag en zombie när jag blir väckt så väldigt nära att öppna näck när en förvirrad granne trodde de va jag som spelade musik. :gnissla

Så sa jag med men sen e jag en zombie när jag blir väckt så väldigt nära att öppna näck när en förvirrad granne trodde de va jag som spelade musik. :gnissla

1. Vi öppnar inte dörren för nån vi inte känner.

2. När jag vaknar springer jag mest in i saker och ramlar omkull så jag ska va glad om jag ens når dörren.

Jag har knappt lärt mig låsa dörren efter mig, dörrkikare är fortfarande överkurs :lantis

Solen skiner. Imorrn är det fredag. Foggy står och vilar i ladan. Jobbet flyter på.
Önskar mig en trevlig helg med fint hojväder. :)

Det är helt enkelt världens bästa torsdag :lol

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back