Singeltråden

Äh vad fan! Vi dök ju upp, ochanledningen till att vi blev toksena var ju inte av kvinnligt påbrå! ;-) tack för ikväll, hade riktigt trevligt!

Äh vad fan! Vi dök ju upp, ochanledningen till att vi blev toksena var ju inte av kvinnligt påbrå! ;-) tack för ikväll, hade riktigt trevligt!

Det hade jag med. Jag ber om ursäkt för att jag försvann lite abrupt. Kom helt plötsligt på att jag ska vara i klippan klockan tio. Åker tåg eftersom bill inte är att tänka på idag. :-) tack för igår. Malmö nästa gång? :)

Tack för igår allihopa! Trevligt att träffa på lite nya människor! Blev rätt tidig hemgång från helsingborg men ja var inte hemma förrens kl 5. Tar en stund att vara fylletaxi. Säger en sak, aldrig mer enda person som nykter.

Besöker gärna Helsingborgs uteliv igen, va mycket godis att titta på! :D :crash

hahaha bitch=tik på engelska. mina två hundar! hahahaha.....sorry, inget smaskigt från min sida. ;)

Detta var skoj så vi gör om de igen. Somna vid 6. Och blir väckt vid 9.30 av att min kusin nyper mig i tån.

Men ingen bakfylla. :)

Detta var skoj så vi gör om de igen. Somna vid 6. Och blir väckt vid 9.30 av att min kusin nyper mig i tån.

Men ingen bakfylla. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...