Singeltråden

Äh vad fan! Vi dök ju upp, ochanledningen till att vi blev toksena var ju inte av kvinnligt påbrå! ;-) tack för ikväll, hade riktigt trevligt!

Äh vad fan! Vi dök ju upp, ochanledningen till att vi blev toksena var ju inte av kvinnligt påbrå! ;-) tack för ikväll, hade riktigt trevligt!

Det hade jag med. Jag ber om ursäkt för att jag försvann lite abrupt. Kom helt plötsligt på att jag ska vara i klippan klockan tio. Åker tåg eftersom bill inte är att tänka på idag. :-) tack för igår. Malmö nästa gång? :)

Tack för igår allihopa! Trevligt att träffa på lite nya människor! Blev rätt tidig hemgång från helsingborg men ja var inte hemma förrens kl 5. Tar en stund att vara fylletaxi. Säger en sak, aldrig mer enda person som nykter.

Besöker gärna Helsingborgs uteliv igen, va mycket godis att titta på! :D :crash

hahaha bitch=tik på engelska. mina två hundar! hahahaha.....sorry, inget smaskigt från min sida. ;)

Detta var skoj så vi gör om de igen. Somna vid 6. Och blir väckt vid 9.30 av att min kusin nyper mig i tån.

Men ingen bakfylla. :)

Detta var skoj så vi gör om de igen. Somna vid 6. Och blir väckt vid 9.30 av att min kusin nyper mig i tån.

Men ingen bakfylla. :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!