Singeltråden

Fast på den fronten, är det ingen som tänkt på det där med att skaffa partner som är med frivilligt och inte måste bindas fast i sänggaveln? :va

Jag har, har väl funkat sisådär... :rodnar

Du svarade på din egen fråga där ja.

Om du med sänggavel menade potatislår så är det 100% rätt

Fantasier är inte verklighet. :D:hihi
Wooooooooooooooot!?!? O de säger du NU!?!?!? :huvet:huvet:huvet

Det är väl ingen sport om den andre är med på det?! ;)
Så sant, så sant... moahahaha... :brynad:näsblod:tuttar:hihi

Fast på den fronten, är det ingen som tänkt på det där med att skaffa partner som är med frivilligt och inte måste bindas fast i sänggaveln? :va

Jag har, har väl funkat sisådär... :rodnar

I Fifty shades of Grey ÄR de MED på det... du blandar ihop det hela med Rickens eskapader... :7peta

Så vilket är ditt favoritlag i fotboll då? Så man vet det när dom eventuellt åker ur:D

Bayern. ;) Så du behöver inte anstränga dig. De kommer få möta Real Madrid i finalen sen och då har det egentligen inte sååå stor betydelse vilka som tar hem det eftersom min favoritspelare spelar där. :tungan

I full gång är den väl knappast så länge ni är kvar här? ;)

Hockeyn är över, men fotbollen är i full gång och ikväll tänker jag njuta av att se Bayern München slå ut Juventus! :D

Det finns något som kallas "smartphones" du vet. :D

Det där med fjuttboll är inte så kul då de aldrig förstått vad sport verkligen är. Det är 20 idioter som springer om kring på en gräsmatta och jagar dött läder som de kallar sport. Nä du, tacka vet jag att gå på krogen för att hitta en brud, DET är sport det. :yoparty

Det finns något som kallas "smartphones" du vet. :D

Det där med fjuttboll är inte så kul då de aldrig förstått vad sport verkligen är. Det är 20 idioter som springer om kring på en gräsmatta och jagar dött läder som de kallar sport. Nä du, tacka vet jag att gå på krogen för att hitta en brud, DET är sport det. :yoparty

Fast oftast så vinner ju nån matchen. Hur går det för dej?? blir det vinst nån gång:D

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...