Singeltråden

Kärlek är när man får sinnesro ute i det fria, på havet i en båt, på fjället med en snöskoter eller på småvägar uppe bland bergen med en hoj. Kärlek är när livet känns så pass bra att man skulle kunna frysa tiden och leva i just det ögonblicket i resten av universums existens.

Jag trodde kärlek va kärlek, eller va det kärlek? Nu är jag lost igen. :confused::va:crash

Det är helt hopplöst :4skrika och så är det aldrig någon som säger eller vill ha samma sak :gråta

Kärlek är när man får sinnesro ute i det fria, på havet i en båt, på fjället med en snöskoter eller på småvägar uppe bland bergen med en hoj. Kärlek är när livet känns så pass bra att man skulle kunna frysa tiden och leva i just det ögonblicket i resten av universums existens.

Det där tror jag att alla som är här förstår :)

Frågan om kärlek mellan människor är fortfarande en aning svår :va

Vad fint du rimmar, Anna. Men nej jag vill inte prata om någon vek eller särlek :hihi

Jag vet. Jag vet.

Tidig decembermorgon. Gärna en 15 minusgrader. Allt är dödstyst förutom knastrandet under fötterna och ljudet av hästar som tuggar på sitt morgonhö.

Man ser ångan från deras andedräkt. Alla tre tittar på en med öronen spetsade. Allt är ljuvlig underbart.

Där och då vill jag "frysa tiden och leva i just det ögonblicket i resten av universums existens."

Ge mig en underbar dag att dela med dig tjej :krama
Det är kärlek på en pinne :kär

Jag vet. Jag vet.

Tidig decembermorgon. Gärna en 15 minusgrader. Allt är dödstyst förutom knastrandet under fötterna och ljudet av hästar som tuggar på sitt morgonhö.

Man ser ångan från deras andedräkt. Alla tre tittar på en med öronen spetsade. Allt är ljuvlig underbart.

Där och då vill jag "frysa tiden och leva i just det ögonblicket i resten av universums existens."

Ge mig en underbar dag att dela med dig tjej :krama
Det är kärlek på en pinne :kär

:kär

Älskar sådana start på dagen. Det är då jag kan sitta i stallet eller stå ute och titta på hästarna hur länge som helst. :kär

:kär

Älskar sådana start på dagen. Det är då jag kan sitta i stallet eller stå ute och titta på hästarna hur länge som helst. :kär

Eller bara ligga i snön och titta på stjärnorna och le som den lallande idiot man är.

:rofl :rofl

Fast på den fronten, är det ingen som tänkt på det där med att skaffa partner som är med frivilligt och inte måste bindas fast i sänggaveln? :va

Jag har, har väl funkat sisådär... :rodnar

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...