Singeltråden

Komigen nu! Släpp det där med sjukdomar! Det kan ni ta imorgon tycker jag!

Det där med tigerbalsamet var svårt att släppa såg jag :hihi

Nå folket! Vad händer? Själv blev jag trött på att äga hondan jag köpte för någon vecka sedan... Köpa någon? :tummenupp

Komigen nu! Släpp det där med sjukdomar! Det kan ni ta imorgon tycker jag!

Det där med tigerbalsamet var svårt att släppa såg jag :hihi

Nå folket! Vad händer? Själv blev jag trött på att äga hondan jag köpte för någon vecka sedan... Köpa någon? :tummenupp

Är du kvar ännu så har jag precis busringt till fylletratten tdkrille :hihi

"Välkommen till Texttelefoni
HEJ MARINA NORRKÖPING* (nummer) tack, det är till en vän så du behöver inte förklara för honom att det är via förmedlare. *VI RINGER VÄNTA LITE... KONTAKT MED RIKARD* Hej, jag har pratat med en laxbutik, du vet... De vill ha din hemadress för leverans... Ska de skicka med en prostituerad också`*OJ JAHA JA STENBACKSGATAN 14 B* Ok, det blir bra. Leveransen kommer klockan åtta imorgon, på morgonen alltså. Är du uppe och tar emot den? * KLOCKAN 10:00 BLIR BÄTTRE* Det tillkommer extra avgift, det totala priset blir 1000 kr eftersom du beställt 6 kg lax*DET ÄR OK* Då noterar jag detta. Tack ha en bra kväll, hej *DU FÅR HA EN JÄTTEBRA KVÄLL HEJ*"

Är du kvar ännu så har jag precis busringt till fylletratten tdkrille :hihi

"Välkommen till Texttelefoni
HEJ MARINA NORRKÖPING* (nummer) tack, det är till en vän så du behöver inte förklara för honom att det är via förmedlare. *VI RINGER VÄNTA LITE... KONTAKT MED RIKARD* Hej, jag har pratat med en laxbutik, du vet... De vill ha din hemadress för leverans... Ska de skicka med en prostituerad också`*OJ JAHA JA STENBACKSGATAN 14 B* Ok, det blir bra. Leveransen kommer klockan åtta imorgon, på morgonen alltså. Är du uppe och tar emot den? * KLOCKAN 10:00 BLIR BÄTTRE* Det tillkommer extra avgift, det totala priset blir 1000 kr eftersom du beställt 6 kg lax*DET ÄR OK* Då noterar jag detta. Tack ha en bra kväll, hej *DU FÅR HA EN JÄTTEBRA KVÄLL HEJ*"

Du sköter dig du :yoparty

Hur gammal är du då? (det är en seriös fråga)

Fysiskt eller mentalt? :crash

Edit: Skämt åsido. Folk tror jag är runt 20-23 men är faktiskt nästan 19 vårar!

Får se om våren kommer dock... Läste i tidningen om att det kommer en ny vinter inom kort :(

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...