Singeltråden

Komigen nu! Släpp det där med sjukdomar! Det kan ni ta imorgon tycker jag!

Det där med tigerbalsamet var svårt att släppa såg jag :hihi

Nå folket! Vad händer? Själv blev jag trött på att äga hondan jag köpte för någon vecka sedan... Köpa någon? :tummenupp

Komigen nu! Släpp det där med sjukdomar! Det kan ni ta imorgon tycker jag!

Det där med tigerbalsamet var svårt att släppa såg jag :hihi

Nå folket! Vad händer? Själv blev jag trött på att äga hondan jag köpte för någon vecka sedan... Köpa någon? :tummenupp

Är du kvar ännu så har jag precis busringt till fylletratten tdkrille :hihi

"Välkommen till Texttelefoni
HEJ MARINA NORRKÖPING* (nummer) tack, det är till en vän så du behöver inte förklara för honom att det är via förmedlare. *VI RINGER VÄNTA LITE... KONTAKT MED RIKARD* Hej, jag har pratat med en laxbutik, du vet... De vill ha din hemadress för leverans... Ska de skicka med en prostituerad också`*OJ JAHA JA STENBACKSGATAN 14 B* Ok, det blir bra. Leveransen kommer klockan åtta imorgon, på morgonen alltså. Är du uppe och tar emot den? * KLOCKAN 10:00 BLIR BÄTTRE* Det tillkommer extra avgift, det totala priset blir 1000 kr eftersom du beställt 6 kg lax*DET ÄR OK* Då noterar jag detta. Tack ha en bra kväll, hej *DU FÅR HA EN JÄTTEBRA KVÄLL HEJ*"

Är du kvar ännu så har jag precis busringt till fylletratten tdkrille :hihi

"Välkommen till Texttelefoni
HEJ MARINA NORRKÖPING* (nummer) tack, det är till en vän så du behöver inte förklara för honom att det är via förmedlare. *VI RINGER VÄNTA LITE... KONTAKT MED RIKARD* Hej, jag har pratat med en laxbutik, du vet... De vill ha din hemadress för leverans... Ska de skicka med en prostituerad också`*OJ JAHA JA STENBACKSGATAN 14 B* Ok, det blir bra. Leveransen kommer klockan åtta imorgon, på morgonen alltså. Är du uppe och tar emot den? * KLOCKAN 10:00 BLIR BÄTTRE* Det tillkommer extra avgift, det totala priset blir 1000 kr eftersom du beställt 6 kg lax*DET ÄR OK* Då noterar jag detta. Tack ha en bra kväll, hej *DU FÅR HA EN JÄTTEBRA KVÄLL HEJ*"

Du sköter dig du :yoparty

Hur gammal är du då? (det är en seriös fråga)

Fysiskt eller mentalt? :crash

Edit: Skämt åsido. Folk tror jag är runt 20-23 men är faktiskt nästan 19 vårar!

Får se om våren kommer dock... Läste i tidningen om att det kommer en ny vinter inom kort :(

Last edited:
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...