Zinik
Kaizen
Jag vet ju inte hur det ligger hos Rickens dejt.![]()
Det vart väl ändå DU som poängterad glidmedel? Fast alla har vi våra "torr perioder" för mycket sprit kan kräva

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet ju inte hur det ligger hos Rickens dejt.![]()
Det vart väl ändå DU som poängterad glidmedel? Fast alla har vi våra "torr perioder" för mycket sprit kan kräva![]()
![]()
Det PippiT menar är att man kan finna "fett heta" ninjor här..
Skrev ja rätt nu?![]()
Klart man kan, jag är ju här!![]()
Du låter farlig.. OCH supporterhuligan
Men hon är typ 1,40 lång om jag inte minns fel. Ett litet penntroll.![]()
Men hon är typ 1,40 lång om jag inte minns fel. Ett litet penntroll.![]()
Det vart väl ändå DU som poängterad glidmedel? Fast alla har vi våra "torr perioder" för mycket sprit kan kräva![]()
![]()
Är man med nån man verkligen tänder på så har man inte torrperioder...om man inte är trasig.![]()
![]()
eller för mycket anabola...
Jäklar nu är ni många!Hur blir den anabola effekten på tjejer inom ämnet?
Fast enligt mig är man inte bara otroligt dum man är lat med.. Anabola är kasst.
Vad jag har fått veta så kan spriten även påverka er kvinnor angående "torrheten", enligt x antal tjejer! Fylle ligg är sällan bra för den delen.. Kanske blir bättre med åren? PippiT?![]()
Jäklar nu är ni många!Hur blir den anabola effekten på tjejer inom ämnet?
Fast enligt mig är man inte bara otroligt dum man är lat med.. Anabola är kasst.
Vad jag har fått veta så kan spriten även påverka er kvinnor angående "torrheten", enligt x antal tjejer! Fylle ligg är sällan bra för den delen.. Kanske blir bättre med åren? PippiT?![]()
![]()
Jag är inte lika gammal som Pippi men kan redan dementera det där(spritens effekt då alltså)
Mina uteblivna fylleligg har berott på hans utrustning och de dåliga har berott på att han helt enkelt var kass.
Det kanske funkar bra för dig, men det kanske ingen skulle erkänna av er heller. Men mellan 20-30 så har iaf tjejer sagt det att det är svårare att bli blöt om man dricker.
Klart det är vi killar som avgör om det är dåliga ligg och det är en självklarhet att det bara skall funka för oss. Jag förnekar inte att om man druckit mycket har vissa "komplikationer"uppstått
Beror egentligen på mängden. ÄR man rätt doserad så får det positiva effekter. Vilket också håller i sig i år framöver. ( även om man slutat inta) Förmåga att bygga muskler osv..( därav är jag FÖR livstids avstängning för doping inom idrott) Sovjet var väldigt bra på detta.. att dopa sig i rätt mängd så att säga. Kontinuerliga läkarbesök där de både mätte värden och fick drinkar...
Gör man fel, så får man manliga drag som kvinna. ( de är ju ä
ju på VAD för anabola man dopar sig med självklart...
och svar ja.. sprit (kan) påverka kvinnor (hormonellt) lite annorlunda jämfört med män. fast här finns de lite olika studier på de hela... om de är omdöme eller hormonmässigt
och mängden skall jag åxå tillägga
Jag säger att spriten inte har den effekten på mig. Hade den haft det hade jag sagt det. Men nu gör inte den det.
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN