Singeltråden

Idag har jag fått veta att min "3D-vision" tydligen är betydligt bättre, eller hur man ska uttrycka det, än gemene mans, iaf i min klass. Vi har studerat flygbilder med nån sorts 3D-mojäng, och många hade svårt att se någon vidare 3D öht, såg väl lite små höjdskillnader. Jag däremot såg höga berg där de andra såg små kullar, och djupa raviner där de såg typ en liten bäck. Så min är nog lite väl kryddad, min 3D-vision. Ska ha det i åtanke nästa gång jag går på 3D-bio, att det är mycket häftigare för mig än för alla andra! :D

eller för mycket anabola...

Jäklar nu är ni många! :) Hur blir den anabola effekten på tjejer inom ämnet?
Fast enligt mig är man inte bara otroligt dum man är lat med.. Anabola är kasst. :zpy

Vad jag har fått veta så kan spriten även påverka er kvinnor angående "torrheten", enligt x antal tjejer! Fylle ligg är sällan bra för den delen.. Kanske blir bättre med åren? PippiT? :)

Fast enligt mig är man inte bara otroligt dum man är lat med.. Anabola är kasst. :zpy

Vad jag har fått veta så kan spriten även påverka er kvinnor angående "torrheten", enligt x antal tjejer! Fylle ligg är sällan bra för den delen.. Kanske blir bättre med åren? PippiT? :)

:rofl
Jag är inte lika gammal som Pippi men kan redan dementera det där :D (spritens effekt då alltså)

Mina uteblivna fylleligg har berott på hans utrustning och de dåliga har berott på att han helt enkelt var kass.

Beror egentligen på mängden. ÄR man rätt doserad så får det positiva effekter. Vilket också håller i sig i år framöver. ( även om man slutat inta) Förmåga att bygga muskler osv..( därav är jag FÖR livstids avstängning för doping inom idrott) Sovjet var väldigt bra på detta.. att dopa sig i rätt mängd så att säga. Kontinuerliga läkarbesök där de både mätte värden och fick drinkar...

Gör man fel, så får man manliga drag som kvinna. ( de är ju ändå manliga hormoner man tillför.) och en jävla massa andra bieffekter..Sen beror de ju på VAD för anabola man dopar sig med självklart...

och svar ja.. sprit (kan) påverka kvinnor (hormonellt) lite annorlunda jämfört med män. fast här finns de lite olika studier på de hela... om de är omdöme eller hormonmässigt :tuttar

och mängden skall jag åxå tillägga

Last edited:
:rofl
Jag är inte lika gammal som Pippi men kan redan dementera det där :D (spritens effekt då alltså)

Mina uteblivna fylleligg har berott på hans utrustning och de dåliga har berott på att han helt enkelt var kass.

Det kanske funkar bra för dig, men det kanske ingen skulle erkänna av er heller. Men mellan 20-30 så har iaf tjejer sagt det att det är svårare att bli blöt om man dricker.

Klart det är vi killar som avgör om det är dåliga ligg och det är en självklarhet att det bara skall funka för oss. Jag förnekar inte att om man druckit mycket har vissa "komplikationer"uppstått

Det kanske funkar bra för dig, men det kanske ingen skulle erkänna av er heller. Men mellan 20-30 så har iaf tjejer sagt det att det är svårare att bli blöt om man dricker.

Klart det är vi killar som avgör om det är dåliga ligg och det är en självklarhet att det bara skall funka för oss. Jag förnekar inte att om man druckit mycket har vissa "komplikationer"uppstått

Jag säger att spriten inte har den effekten på mig. Hade den haft det hade jag sagt det. Men nu gör inte den det.

Beror egentligen på mängden. ÄR man rätt doserad så får det positiva effekter. Vilket också håller i sig i år framöver. ( även om man slutat inta) Förmåga att bygga muskler osv..( därav är jag FÖR livstids avstängning för doping inom idrott) Sovjet var väldigt bra på detta.. att dopa sig i rätt mängd så att säga. Kontinuerliga läkarbesök där de både mätte värden och fick drinkar...

Gör man fel, så får man manliga drag som kvinna. ( de är ju ä
ju på VAD för anabola man dopar sig med självklart...

och svar ja.. sprit (kan) påverka kvinnor (hormonellt) lite annorlunda jämfört med män. fast här finns de lite olika studier på de hela... om de är omdöme eller hormonmässigt :tuttar

och mängden skall jag åxå tillägga

Kanske skulle definierat frågan bättre, hur påverkas kvinnan sexuellt av anabola? Mäns testiklar krymper osv, men det skiter dom i då dom har stora muskler.. Hoppas alla som preppar bli impotenta, inteligensbefriade människor skall det inte avlas på..

Vad menar du med det? Omdömet är ju perfekt kl 1:45:tuttar

Last edited:
Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h