Singeltråden

Gör två inlägg, med en bild på dem i respektive inlägg, se vilka som får mest gilla-klick, dem köper du. Lätt som en plätt. :tummenupp

Men killar är inte pålitliga. Och vad vet de om att gå i högklackat? :glömdet

Bägge är sjukt snygg. Och det ska också matcha resten av garderoben. Helsvart blir enkelt men jag är å andra sidan på väg att klicka hem en marinblå klänning så skor med blå detaljer är ju inte fel. :rolleyes:

Jag åker och rider så länge så får vi se vad jag klickar hem för monster :brynad

Bägge är sjukt snygg. Och det ska också matcha resten av garderoben. Helsvart blir enkelt men jag är å andra sidan på väg att klicka hem en marinblå klänning så skor med blå detaljer är ju inte fel. :rolleyes:

Jag åker och rider så länge så får vi se vad jag klickar hem för monster :brynad

Vad då inte pålitliga? :confused: Och även om jag inte kört en rymdraket så kan jag ändå säga vilken av två stycken som är snyggast, ifall jag får se dem på foto. :crash

Lösningen är väl att bara räkna tjejernas gilla-klick? :7peta

Vad då inte pålitliga? :confused: Och även om jag inte kört en rymdraket så kan jag ändå säga vilken av två stycken som är snyggast, ifall jag får se dem på foto. :crash

Lösningen är väl att bara räkna tjejernas gilla-klick? :7peta

Du får det att låta som att det skulle finnas något som helst rationellt tänkande kring kvinnors skoshopping.

Det gör det inte.

Last edited:

Har du en blå klänning ska du inte ha blått på skorna...du ska alltid ha en färg att bryta med, tex röd klänning, vita skor, vit klänning annan färg på skorna...eller skärpet. :D

Byt ut "pokemon" mot "nya skor"
Vansinnet är samma dock.

Men...men...men...:gråta...dom e ju sååååå fina och sexiga....:(:kär:kär:kär

NÄHÄÄ!!!

Sist jag räknade hade jag iofs över 20 par skor själv vilket många nog tycker är mycket.

Men allt är ju relativt...jag har tex 60 par strumpor :P

Ja gnäll inte då...jag har inte så överdrivet mycket skor....och underkläder....och väskor...och kläder...och skärp...och.......:rolleyes::gnissla:rodnar Det ni inte sett finns inte. :hihi

jag vill ha lika många hojar som kvinnor har skor..

"en för varje tillfälle" o vad de nu har för ursäkter :D

Back