Singeltråden

Varför noja över något som är oundvikligt? Jag tar dagen som den kommer istället och försöker ta vara på varje liten bra grej som händer. Vem bryr sig om ålder, det är bara en siffra. Jag har inte det minsta noja över att jag fyller 40 nästa år, tänker snarare med stolthet på det då jag är nöjd med tillvaron o livet, och hur jag lyckats utvecklas genom åren. Trots att jag är ett vuxet barn. Min mamma säger att jag alltid kommer vara ett barn för henne så jag tar det som en komplimang. Det mamma säger är väl alltid sant? Ellä? :P

Så du tillhör också den fina årgången 1974?

Åh herre, nu ligger jag efter ordentligt!

Det är bara att ge upp det där med att läsa ikapp, det har inte funkat på lääänge... :D Händer det något viktigt så pratas det om det ett par sidor framåt så läs de sista fyra-fem sidorna och nöj dig med det, nämns det något som du har missat och är nyfiken på så kan folk säkert upplysa dig :)

Äsch, man får helt enkelt se det som en diskussion på en fest, lämnar man köket (där alla roliga konversationer infinner sig)
Så kommer man missa lite, men det är ju bara att hoppa in o säga något intressant eller vulgärt o se vart det leder :-)

Själv ser jag knappt telefonen för allt slipdamm..

Köket är inte stället man vill lämna när det är fest :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...