Singeltråden

Pratade precis med bästaste mamma...hon gör mig alltid på bra humör den tanten. :) Hon är typ 140cm lång eller liknande och hotade sin granne (psykotisk gubbe) i trappuppgången. Liten och kaxig o säger vad hon tycker när stubinen går av. :kär

Tvungen att berätta?
:walkintheline

Vägrar både mäta o väga, sitter kläderna okej o ja känner mig okej så är det det som gäller... Förhållandet muskler o fett är så komplicerat så man krånglar bara till det genom att mäta... (kan var SVÅRT för en ingenjör att acceptera, helst ska det funderas på permutationer och hur man kan plotta det hela, talar vi tre eller sex sigma osv)... Lägg ner! Lita på din blick helt enkelt! :tuttar

Ja, jag bryr mig inte ett dugg. Som sagt, aldrig mätt förut. ;) Har ingen våg hemma heller, och enda gången i mitt liv jag brytt mig om siffrorna på en sån var när jag vägde onödigt lite och höll koll så det inte skulle bli mindre.

Väldans tjat om kroppar och dess utseende , tur att man e karl och faktiskt skiter fullständigt i vad andra tycker om min ölmage :fakta :) (får :fika endå , men det kanske beror på mina fina ögon :3freak )
En tjerring är vacker oavsett hur hon tycker hon själv ser ut , sålänge hon gillar sig själv , å gillar hon inte sigsjälv så får man jobba lite hårdare på uppskattningsbiten :tummenupp

En tjerring är vacker oavsett hur hon tycker hon själv ser ut , sålänge hon gillar sig själv , å gillar hon inte sigsjälv så får man jobba lite hårdare på uppskattningsbiten :tummenupp

Dubbelt negativ eller vad säger man?
Jag skulle väl säga att en tjej som tycker om sig själv som hon är (men inte är kaxig över det) är vackrare än en tjej som är snygg och klagar över att hon är tjock och ful hela tiden. Just my point of view.:)

Väldans tjat om kroppar och dess utseende , tur att man e karl och faktiskt skiter fullständigt i vad andra tycker om min ölmage :fakta :) (får :fika endå , men det kanske beror på mina fina ögon :3freak )

Shit va bra skrivet, tillhör du PRO eller? :rofl

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back