Singeltråden

Pratade precis med bästaste mamma...hon gör mig alltid på bra humör den tanten. :) Hon är typ 140cm lång eller liknande och hotade sin granne (psykotisk gubbe) i trappuppgången. Liten och kaxig o säger vad hon tycker när stubinen går av. :kär

Tvungen att berätta?
:walkintheline
 
Vägrar både mäta o väga, sitter kläderna okej o ja känner mig okej så är det det som gäller... Förhållandet muskler o fett är så komplicerat så man krånglar bara till det genom att mäta... (kan var SVÅRT för en ingenjör att acceptera, helst ska det funderas på permutationer och hur man kan plotta det hela, talar vi tre eller sex sigma osv)... Lägg ner! Lita på din blick helt enkelt! :tuttar

Ja, jag bryr mig inte ett dugg. Som sagt, aldrig mätt förut. ;) Har ingen våg hemma heller, och enda gången i mitt liv jag brytt mig om siffrorna på en sån var när jag vägde onödigt lite och höll koll så det inte skulle bli mindre.
 
Väldans tjat om kroppar och dess utseende , tur att man e karl och faktiskt skiter fullständigt i vad andra tycker om min ölmage :fakta :) (får :fika endå , men det kanske beror på mina fina ögon :3freak )
En tjerring är vacker oavsett hur hon tycker hon själv ser ut , sålänge hon gillar sig själv , å gillar hon inte sigsjälv så får man jobba lite hårdare på uppskattningsbiten :tummenupp
 
En tjerring är vacker oavsett hur hon tycker hon själv ser ut , sålänge hon gillar sig själv , å gillar hon inte sigsjälv så får man jobba lite hårdare på uppskattningsbiten :tummenupp

Dubbelt negativ eller vad säger man?
Jag skulle väl säga att en tjej som tycker om sig själv som hon är (men inte är kaxig över det) är vackrare än en tjej som är snygg och klagar över att hon är tjock och ful hela tiden. Just my point of view.:)
 
Väldans tjat om kroppar och dess utseende , tur att man e karl och faktiskt skiter fullständigt i vad andra tycker om min ölmage :fakta :) (får :fika endå , men det kanske beror på mina fina ögon :3freak )
En tjerring är vacker oavsett hur hon tycker hon själv ser ut , sålänge hon gillar sig själv , å gillar hon inte sigsjälv så får man jobba lite hårdare på uppskattningsbiten :tummenupp


Shit va bra skrivet, tillhör du PRO eller? :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top