Singelkillar se hit!!

Borsiin JR skrev:
Snälla mavve berätta historien om din asiatiska igen jag hittar inte den ursprungliga tråden Snälla...... :D

Hon o hennes tvillingsyster kivades om vem som skulle få mig.
Jag har lite krav så jag ville inte ha nån av dem - sen började terrorn :gnissla

Var blir bilden av på bruden i fråga här?

Låter ju perfekt. Bor tillräckligt långt bort för att inte kunna vara här hela tiden, men tillräckligt nära för att jag skall kunna hämta henne när det passar mej!
Jag är:
singel
25 år
social (iallafall med sprit i kroppen, d.v.s. nästan jämt)
bild finns i profilen, men kolla den inte

Är det för sent? :va :va

Jag är en kärleksfull men ärlig östgöte som sett det mesta. Jag kom just hem från tidernas äventyrligheter i Sydostasien och skaffade för ett par veckor sedan en sysselsättning till sommaren i form av denna motorcykel.
Jag kan tänka att ni saknat mig under vintern, även om ni kanske inte riktigt lärt känna mig förrän precis nu. Jag har saknat Dig också, man är ju inte gjord av trä...

Ledsen grabbar :hej om jag knycker henne nu, jag fyller nämligen 20 :blah i september och vad jag har hört så gillar tjejer lite yngre killar. :wiggle
Och jag är inte lite stark... :hihi

Bifogat

• tn_Standardbilden.JPG
    tn_Standardbilden.JPG
    9.3 KB · Visningar: 176
kurre3 skrev:
...

Ledsen grabbar :hej om jag knycker henne nu, jag fyller nämligen 20 :blah i september och vad jag har hört så gillar tjejer lite yngre killar. :wiggle
Och jag är inte lite stark... :hihi

Du har något utslag/svullnad på armen. Det ser inte speciellt stort ut, men jag skulle nog kollat det om jag varit du iallafall.

t-rex skrev:
Du har något utslag/svullnad på armen. Det ser inte speciellt stort ut, men jag skulle nog kollat det om jag varit du iallafall.
haha du hann före... Kurre du har inte funderat på att bättra på din fysik lite?

Grabbar lägg av..
Just nu sitter jag och spelar gitarr och dricker rödvin.
Jag kan danska också..

Nu é det avklarat så ni kan sluta drömma! =)
Hon har just kommit tillbaka från frukostdejten, håll ögonen öppna efter bilder å utvärdering;)

Ni skulle ha sett hennes min när vi kom framsläpandes på skinnställ å hjälm, hehe. Uppskattat var det iaf=)

Zita skrev:
Nu é det avklarat så ni kan sluta drömma! =)
Hon har just kommit tillbaka från frukostdejten, håll ögonen öppna efter bilder å utvärdering;)

Ni skulle ha sett hennes min när vi kom framsläpandes på skinnställ å hjälm, hehe. Uppskattat var det iaf=)
Vem blev den lycklige vinnaren då? :)

Han har mycket mer muskler än dig i alla fall plus att han lätt skulle vinna det här med makt, ekonomi och kändisskap på max, alla faktorer som tjejer inte kan motstå. :tungan

hon är inte sugen på en yngre då? :rullandeu

17 friska år. singel. bor i gävle. tänk vi yngre kanske är mer uthålliga än "gammla gubbar" :slicka :mattias

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt