Singelkillar se hit!!

Emmi skrev:
Jo, det gör det. Men en blinddate betyder inte att hon är blind. :7peta
Den i Sverige nu så populära särskrivningen kommer från engelskan så "blind date" är helt korrekt att skriva faktiskt. :mattias

EDIT: någon hann före :brinnerup

Damn, var ju tvungen att försöka. :D Visste att nån skulle påpeka det.

Honken skrev:
HHmmm vilket jäkla påhopp! Om det är den skola jag tänker på som ligger utanför Umeå är det visserligen lite ödsligt till men ändå bara ett par mil från stan! :mad:

Ta inte illa upp, det var inte menat så...
Men jag upplevde det som lite....hm....ödsligt och svårt att hitta dit när jag var o hälsade på henne i vintras.
Jag ska berätta...
Jo det börjar med att jag sätter mig på en buss i umeå och åker ca 40 min (tror jag det va) rakt ut i skogen. Jag har bett buss chauffören att säga till mig när jag ska kliva av, eftersom min kompis sa att jag omöjligt kommer veta var. Helt plötsligt stannar bussen mitt ute i skogen, jag kliver av. Bussen åker och där står jag i beckmörkret. Sen får jag syn på ljuset från min kompis ficklampa, hon visar en ihopkedjad grind som jag får klämma mig igenom. Sen var det en ca 5 min lång promenad på en isig stig genom skogen...endast upplyst av ficklanpan. Sen kom vi ut på en liten grusväg, ytterligare ett tag senare kom vi upp på en dåligt asfalterad väg o sen ser man lite ljus en bit bort. Där ligger skolan!
Jag klager inte på människorna på skolan, de var jätte schysta, men det är lite svårt att träffa nytt folk när man bor sådär. Eller vad tror du?

Haha, hade hon inte varit så ung så hade det varit en perfekt uppgift för mig :D

Helvete vad gammal man börjar bli :näsblod

Zita skrev:
Nja, skulle kunna va det men du har tur!
Hon är hemma på påsklov nu :banana

Upp med bild på henne. Går inte på blinddate om jag vet att hon e kines.........

Mavve skrev:
Upp med bild på henne. Går inte på blinddate om jag vet att hon e kines.........

Snälla mavve berätta historien om din asiatiska igen jag hittar inte den ursprungliga tråden Snälla...... :D

Zita skrev:
Ta inte illa upp, det var inte menat så...
Men jag upplevde det som lite....hm....ödsligt och svårt att hitta dit när jag var o hälsade på henne i vintras.
Jag ska berätta...
Jo det börjar med att jag sätter mig på en buss i umeå och åker ca 40 min (tror jag det va) rakt ut i skogen. Jag har bett buss chauffören att säga till mig när jag ska kliva av, eftersom min kompis sa att jag omöjligt kommer veta var. Helt plötsligt stannar bussen mitt ute i skogen, jag kliver av. Bussen åker och där står jag i beckmörkret. Sen får jag syn på ljuset från min kompis ficklampa, hon visar en ihopkedjad grind som jag får klämma mig igenom. Sen var det en ca 5 min lång promenad på en isig stig genom skogen...endast upplyst av ficklanpan. Sen kom vi ut på en liten grusväg, ytterligare ett tag senare kom vi upp på en dåligt asfalterad väg o sen ser man lite ljus en bit bort. Där ligger skolan!
Jag klager inte på människorna på skolan, de var jätte schysta, men det är lite svårt att träffa nytt folk när man bor sådär. Eller vad tror du?

Mjo okej då, jag är inte sur :)

Jo därute kan det vara lite svårt att träffa nån men här i Umeå finns det ju en hel del trevligt folk!!

Om skolan är den jag tror att det är så är det ruskigt fint därute på sommarn iaf. kan tänka mig att det är lite ödsligt och mörkt på vintern dock!

Honken skrev:
Mjo okej då, jag är inte sur :)

Jo därute kan det vara lite svårt att träffa nån men här i Umeå finns det ju en hel del trevligt folk!!

Om skolan är den jag tror att det är så är det ruskigt fint därute på sommarn iaf. kan tänka mig att det är lite ödsligt och mörkt på vintern dock!

Du får packa en fika korg och rita lite nya spår genom Kont med bönan bakpå!

Honken skrev:
tror att vägen ut mot kont i inspirerad fart med gathoj kan ge vem som helst en adrenalinkick :)

Jo, den har man provat, med 80tals hoj med felinställd fjädring och sketslut bakdäck...
Vissa adrenalinkickar avstår jag gärna, tjälskott i kurvor hör dit...

Borsiin JR skrev:
Snälla mavve berätta historien om din asiatiska igen jag hittar inte den ursprungliga tråden Snälla...... :D

Ja, snälla! Gör det, så bra, det lilla jag minns :rofl

Zita skrev:
Hallå alla singelkillar!! Här kommer världens tillfälle! Gå på blinddate i helgen..

Våran kompis fyller 20 och nu tänkte vi busa lite med henne =)

Hon går en musikutbildning på en skola utanför Umeå, slutar i vår (är hemma över påsken). Denna skola ligger långt ute i skogen så vi tycker att hon behöver träffa lite nytt folk! Hon är jättesocial och älskar att träffa nya människor (självklart singel;).

Liten kravlista ;)
Du är:
singel
20-25
social
bild är ett stort plus!! =)

Är du intresserad eller har du nå förslag?! Lördag är det som gäller, Västeråsområdet. Maila eller pm'a snarast!

Lägg upp en bild nu för skråen!! Hur långt kan ni stå för frakten av flickebarnet? Har hon ögonbindel eller får man stå med det själv? :)

Mavve skrev:

Är det inte det som kallas just blind date?
Men då borde det å andra sidan inte vara krav på bild på killen heller. :va

Hm... jag ska ta o prata med min kompanjon. Vi kanske kan fixa en bild....återkommer...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt