Bikerbitch
Stolt mamma
Estremo skrev:Jag klarar det, jag klarar det! Se till och hitta en lämplig flicka i din bekantskapskrets så ska jag visa att jag klarar det!
klart du klarar det. du är ju yngre än damerna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Estremo skrev:Jag klarar det, jag klarar det! Se till och hitta en lämplig flicka i din bekantskapskrets så ska jag visa att jag klarar det!
Bra, se då till och hitta ett lämpligt offer. Jag paxar första bästa du hittar.Bikerbitch skrev:klart du klarar det. du är ju yngre än damerna![]()
Bikerbitch skrev:gasolmannen - Det är ju riktigt lammkött eftersom du är över 30.
Klarar du av så unga damer som inte har pluggat klart, vet inte vad dom vill, vill inte skaffa barn, åker inte hoj![]()
Freppa skrev:Du lånar en uppsättning med Poseidon dubbelsexor (300 bars, då har du 3600 liter luft) som du kopplar direkt till insuget. På köpet får du en luffarturbo av klass.
/Freppa - Allvetare
Anciol skrev:Är det någon som har någon erfarenhet av singelkryssningar? Har hört lite olika versioner av mina vänner. Vissa säger att det är skitkul och andra att det är dansband till kl 1 på natten å sen är det bums i säng.
Anyone??
M:et skrev:Med tanke på hur mycket "köttmarknad" det är på vanliga kryssningar så.... Men det låter inte helt fel kanskeSingel förresten om någon undrar!
Anciol skrev:Men köttmarknad med en massa äldre män och 40-års kriser?? Man får iaf. uppskattning, men då går jag till nåt 18-års ställe i stan så blir det en billigare kväll...
M:et skrev:Du kan ju alltid tralla en trappa upp på discot så slipper du alla gubbarna. Det finns nog gott om lammkött där om det är det som står på menyn.
HW skrev:Lite matematik:
600kubik som fylls till 1,5bar övertryck vilket borde vara lagom, ger 4000 fyllningar på 3600 liter. Varva friskt till 8000rpm och dubbelsexorna räcker i 30sek. Frågan till Freppa lyder: vilken drevning krävs för att runda jupiter på 30sek??
/ Hannes
Bikerbitch skrev:
Henken- Måste din flicka vara vältränad?
Henken skrev:Nä..inte vältränad kanske..men tränad iaf..helst.![]()
Bikerbitch skrev:Så en dam på 70 kilo med inte alltför mycket fett duger inte?
Henken skrev:Svårt att säga. Beror helt på hur det är fördelat och övrigt utseende.
/ Diplomaten
*en bild säger mer än 1000 ord*![]()
Bikerbitch skrev:En bild säger mer än tusen ord. Kika på "vilka är ni" tråden o sök på Bikerbitch så dyker det nog upp en tös på 70 pannor och inte alltför vältränad![]()
Bikerbitch skrev:En bild säger mer än tusen ord. Kika på "vilka är ni" tråden o sök på Bikerbitch så dyker det nog upp en tös på 70 pannor och inte alltför vältränad![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |