Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Singel? Jag? japp! här finns inte plats för nån skoj-broms.. (fast lite tråkigt börjar det ju bli nu efter 1,5 år..)

Bifogat

• bakdel.jpg
    bakdel.jpg
    32.9 KB · Visningar: 234
Bikerbitch skrev:
gasolmannen - Det är ju riktigt lammkött eftersom du är över 30.
Klarar du av så unga damer som inte har pluggat klart, vet inte vad dom vill, vill inte skaffa barn, åker inte hoj ;)

Jahaadåå, klart jag gör :D

För övrigt låter det helt perfekt:

1. Inte pluggat klart = De är vana att leva snålt vilket betyder att
jag kan behålla pengarna själv utan att de blir sura.

2. Vet inte vad dom vill = Betyder att jag får bestämma allt vi ska
göra och inte göra.

3. Vill inte skaffa barn = Betyder att jag kan behålla gixxern och slipper köpa kombi och massa barnvagnar.

4. Åker inte hoj = Slipper ha lammkött på bönpallen hela tiden, för lammkött som sitter bakom en och lägger armarna om en och
kramar om så man känner ******** i ryggen vill väl ingen ha,
eller :rodnar

Ps. Jag tar två ;)

Freppa skrev:
Du lånar en uppsättning med Poseidon dubbelsexor (300 bars, då har du 3600 liter luft) som du kopplar direkt till insuget. På köpet får du en luffarturbo av klass.

/Freppa - Allvetare

Lite matematik:

600kubik som fylls till 1,5bar övertryck vilket borde vara lagom, ger 4000 fyllningar på 3600 liter. Varva friskt till 8000rpm och dubbelsexorna räcker i 30sek. Frågan till Freppa lyder: vilken drevning krävs för att runda jupiter på 30sek??

/ Hannes

Är det någon som har någon erfarenhet av singelkryssningar? Har hört lite olika versioner av mina vänner. Vissa säger att det är skitkul och andra att det är dansband till kl 1 på natten å sen är det bums i säng.
Anyone??

Anciol skrev:
Är det någon som har någon erfarenhet av singelkryssningar? Har hört lite olika versioner av mina vänner. Vissa säger att det är skitkul och andra att det är dansband till kl 1 på natten å sen är det bums i säng.
Anyone??

Med tanke på hur mycket "köttmarknad" det är på vanliga kryssningar så.... Men det låter inte helt fel kanske :rodnar Singel förresten om någon undrar!

M:et skrev:
Med tanke på hur mycket "köttmarknad" det är på vanliga kryssningar så.... Men det låter inte helt fel kanske :rodnar Singel förresten om någon undrar!

Men köttmarknad med en massa äldre män och 40-års kriser?? Man får iaf. uppskattning, men då går jag till nåt 18-års ställe i stan så blir det en billigare kväll...

Anciol skrev:
Men köttmarknad med en massa äldre män och 40-års kriser?? Man får iaf. uppskattning, men då går jag till nåt 18-års ställe i stan så blir det en billigare kväll...

Du kan ju alltid tralla en trappa upp på discot så slipper du alla gubbarna. Det finns nog gott om lammkött där om det är det som står på menyn.

M:et skrev:
Du kan ju alltid tralla en trappa upp på discot så slipper du alla gubbarna. Det finns nog gott om lammkött där om det är det som står på menyn.

Jag vill inte ha lammkött, men alla de där 40 åringarna vill kanske ha det. Tycker ändå det är kul att de åker på sånt, de har ju ett liv de med. Till vilken ålder är man lammkött?? Är det i beroende på vilken ålder den andra är?

Jag å 10 vänner till åker snart, men inte på singelkryssning, lär väl inte vara så stor skillnad. Löningshelg också...

HW skrev:
Lite matematik:

600kubik som fylls till 1,5bar övertryck vilket borde vara lagom, ger 4000 fyllningar på 3600 liter. Varva friskt till 8000rpm och dubbelsexorna räcker i 30sek. Frågan till Freppa lyder: vilken drevning krävs för att runda jupiter på 30sek??

/ Hannes

Käre vän,

[ :mattias ]
Tyvärr är din logik felaktig. Dubbelsexorna klarar inte av att tömma på 30 sekunder hela sitt innehåll, snarare 45. Det innebär att du å andra sidan har 15 sekunder extra på dig att starta hojen, lämna stratosfären medelst lämplig hoppbacke (själv föredrar jag holmenkollen), för att sedan använda dig av slingshottekniken runt jorden för att öka din acceleration (i stil med vad Stålmannen gjorde i sin film när han backar tiden för att rädda Louise Lane), och sedan har du 30 sekunder på dig att runda jupiter. Jag rekommenderar dig att köra 20-20 för optimalt resultat i drevning, alternativt köpa dig en gammelgixxer och köra orginaldrevat, för vi vet ju alla att en gammelgixxer är oslagbar i alla kategorier, speciellt i att runda jupiter.
[/ :mattias ]

Med vänliga hälsningar

Freppa

Bikerbitch skrev:
Så en dam på 70 kilo med inte alltför mycket fett duger inte?

Svårt att säga. Beror helt på hur det är fördelat och övrigt utseende.
/ Diplomaten
*en bild säger mer än 1000 ord* ;)

Henken skrev:
Svårt att säga. Beror helt på hur det är fördelat och övrigt utseende.
/ Diplomaten
*en bild säger mer än 1000 ord* ;)

En bild säger mer än tusen ord. Kika på "vilka är ni" tråden o sök på Bikerbitch så dyker det nog upp en tös på 70 pannor och inte alltför vältränad ;)

Bikerbitch skrev:
En bild säger mer än tusen ord. Kika på "vilka är ni" tråden o sök på Bikerbitch så dyker det nog upp en tös på 70 pannor och inte alltför vältränad ;)

Jaha, men du har ju blå näsa, så det är ju helt ok. :kär

Bikerbitch skrev:

"Vem är du" hette den tråden så det tog ett tag innan jag hittade :)
Klart söt tjej..synd att du är stockholmare bara :o ;)

Förresten..har inte jag läst att du är tillsammans med någon här?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8