Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ninja-Mackan skrev:
Appappappappapp!! Not so fast Freppaboy!! There is just one little thing you seem to have forgotten...

Mackan - The Guitar Man...

Jag har inte glömt, Marcus! Du är först i kön så länge du vill ha den platsen. Kan Freppa nöja sig med att vara god tvåa?

Har aldrig velat vara andrasortering vettu. Kan jag inte bara mörda Ninjamackan istället? :D

Chrille skrev:
Jag ber att få återkomma om ett par dagar med besked här. Det ser ut som om jag helt oväntat fått extra ledighet. Tyvärr är mina boendeförhålladne lite märkliga just nu så vad gäller Old Gixxer tour så vet jag inte. Men ni ska inte vara på den svenska sidan den 17 Maj. Norge är allt speciellt och att se det från hoj den syttende Mai är något extra special.

Någon på västkusten som kan hyra ut en Gammelgixxer en vecka runt 17'e Maj?

VM i OT :D

17 Maj så fyller sonen 4, jag måste vara hemma då iaf, vi kör nog OGT 11 - 16 Maj och dom som vill stannar kvar i Oslo 17 Maj och :öl och :zpy

Jag stannar nog, precis som förra året (dock vill den flickan som jag bodde hos inte veta av mig tror jag nog... :))

Freppa skrev:
Jag stannar nog, precis som förra året (dock vill den flickan som jag bodde hos inte veta av mig tror jag nog... :))
Ser i min kalender att 11 Maj är det premiär på SRW, gahhhh jag kommer att missa premiären pga OGT.

/Bad planning is my middle name :rock

Felix skrev:
Den här tråden spårar ju ur, det finns nog inga här som kommer hitta varandra!???

Dyktuber och skit, här skall ju folk hitta sin blivande!

SKÄRPNING :mad:

Man kan få in en lyckoträff på Internet. Jag träffade min blivande man på bike.se... :fakta :)

Ja vi har ju alla olika läggningar! Jag hoppades på att kanske fixa en ny spätta eller öka mina chanser till att sätta en biker bitch :rodnar men som vanligt så är det en massa bögar och DJUR som visars sig. Kanske kan nån sätta in lite trevliga bilder. Här är jag och min förra brud på nyårs semester :tummenupp kanske kan detta bli en följetång?

Pappsen skrev:
Ja vi har ju alla olika läggningar! Jag hoppades på att kanske fixa en ny spätta eller öka mina chanser till att sätta en biker bitch :rodnar men som vanligt så är det en massa bögar och DJUR som visars sig. Kanske kan nån sätta in lite trevliga bilder. Här är jag och min förra brud på nyårs semester :tummenupp kanske kan detta bli en följetång?

Vem är du på bilden ? Till höger eller till vänster ?
(du har väl lyftkran på hojen ?)

exiteme skrev:
Man kan få in en lyckoträff på Internet. Jag träffade min blivande man på bike.se... :fakta :)

Internet är vår tids mest effektiva raggställe. Man lär känna folks intresser i stället för att stirra på utseende.

Nämnde jag att jag traf min sambo på Lunarstorm? ;)

Edit: stavfel...

Seizure Later skrev:
Internet är vår tids mest effektiva raggställe. Man lär känna folks intresser i stället för att stirra på utseende.

Nämnde jag att jag traf min sambo på Lunarstorm? ;)

Edit: stavfel...

Nämnde jag att jag INTE fann min brud på nätet? Kul att ni andra gör det, själv så tror jag på traditionella raggställen som strip klubbar, nattklubbar etc. Kanske är jag inte som andra men att jaga på nätet känns lite konstigt. Det är ju att umgås, flirta etc som är kul och inte kan väl det jämföras på annat sätt än live? Alla har vi olika metoder så kalla mig gammalmodig om ni vill :rolleyes: Utseendet spelar stor roll, åtminstone för mig. Är jag shallow :confused:

vingklippt

Satte in en bild på mig och mitt X vid polen vid års skiftet. Klart att vi hade badkläder men tyvärr så lever det en stum censur här. Nakna kvinnor får ej visas och inte heller i bakdkläder tydligen. Strip klubbar finns det i varje stad av dignitet, inte alla är så bra men här i oslo finns faktiskt ett par av dem. Klart att man måste vara lite tjenis med de som arbetar där för att komma in i kretsen men väl där så kan det vara en intressant värld :p

Kanske är pappsen lite shallow men jag kan i så fall inte hjälpa det. Faller helt enkelt för söta tjejer med bra figur, "execute me" om det stör nån. Har haft tjockisar också (inte så länge då..) och funnit att de går fetbort. Smala midjor, ben och slät hud och under 25 år är det som gäller numer. Hjärnan, tja den bör finnas där men det hjälper inte om bruden bara har en hjärna om det övriga fattas. Sanningen är att man behöver inte byta ut dessa saker, det finns smarta och snygga brudar. Fula tjejer sprider bara ut rykten om de mer berustade av avundsjuka eller vad är er uppfattning?

Sikta högt grabbar, vi är inte mer ytliga än plånboks jagande kvinnor, som helt enkelt tänder på Am-Ex kortet och bilen/lyan. Vi tänder i alla fall på kvinnan och inte hennes saker :tummenupp AMEN

Träffade min tjej på krogen. Har träffat tjejer på alla möjliga ställen förutom just internet,

Eftersom jag jobbar med datorer och dylikt hela dagarna vill jag helst glömma det när jag kommer hem.

Använder jag det hemma är det för att kolla på någon av hojsiterna, betala räkningar elr dylikt, har inte ens fast internet hemma.. modem duger gott!

Pappsen skrev:

Öh? Var? :confused:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...