Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Freppa! Om du vill imponera på mig räcker det inte att kunna dregla, eftersom jag själv är suverän på kroppsvätskor. En av de finaste komplimangerna jag fått i mitt liv är: "Den kvinnan kan sava!" Jag har egentligen endast ett benhårt krav på en kavaljer. Du ska kunna sjunga Liam Lynch's "United States of Whatever" och göra rörelserna till. På fullt allvar. Klarar du det är du min hjälte.

CAUSE THIS IS MY UNITED STATES OF WHATEVER!!!!! *Genomför rörelser på arbetsrummet så att medarbetarena avlider av skratt*
Jag skall se om jag hittar en videokamera så skall jag spela in det. Tills vidare kan du detaljstudera Bob Hunds sångare, för så ser det ut när jag övar.

Så, Ebolagrejen köpte du inte? Damn...... :D

/Freppa

Ps. Du har aldrig sett mig dräggla......

Freppa skrev:
CAUSE THIS IS MY UNITED STATES OF WHATEVER!!!!! *Genomför rörelser på arbetsrummet så att medarbetarena avlider av skratt*
Jag skall se om jag hittar en videokamera så skall jag spela in det. Tills vidare kan du detaljstudera Bob Hunds sångare, för så ser det ut när jag övar.

Jag kan inte säga annat än att jag väntar med spänning.

Freppa skrev:
1: Återigen, du lever i illusionen om att du är ointressant. Måste genast ha rådslag med Chrille. Tror det kräver en genomgång medelst öl.
...

Öl låter ju, som alltid, som ett extremt trevligt alternativ och jag har alltid en tanke på hur man ska kunna värka fram ett par dagar extra och åka till landets baksida. MEN Freppa, du måste förstå att jag absolut inte kan medverka, på något tänkbart sätt, till export av mc-ägande singelflickor från västsverige till the dark side of the force.

Så vad dig anbelangar så är MW motbjudande och skittråkig. Alla eventuella foton och diskussioner som tyder på att hon är en kul tant med humor och klipp i är naturligtvis falsarier. Likaså framgår det ju klart av alla tidigare dokumention av sporthojs västra sektion att jag helst undviker att synas tillsammans med henne och aldrig tar chansen att prata skit med det gråa, urtråkiga dam.

MW ska du hälsa på i Oslo i helgen....?

Chrille, med all respekt - Västsverige är ungefär lika roligt som att onanera med en osthyvel. Men du får gärna bevisa motsatsen.....

MW är för övrigt inget för mig, för hon är raka motsatsen till mig. Jag är Militant Carnevore och springer omkring och befriar kålhuvuden samt äpplen. Jag äter bara sådant som har haft en mamma och blöder när jag dödar det. Jenny äter upp grönsaker (fascist!) och vägrar sätta tänderna i en nyfödd kalv. Hur mycket skulle vi ha att tala om?!

/Galen

Freppa skrev:
Chrille, med all respekt - Västsverige är ungefär lika roligt som att onanera med en osthyvel. Men du får gärna bevisa motsatsen.....

Säg det till j-a Jöttebårjare, Nollåttor och värmlänningar som tvunget ska åka till Smögen eller Grebbestad på sommaren. Utan dom hade vi sillstrypare kunnat smyga omkring här på sommaren och onanera...

...FÖRSIKTIGT!

Äh, det enda ni har av intresse är ju väderöarna! Dykningen är fantastisk men i övrigt.....
Seså, skall inte herrn masa sig över till Stockholm nu och diskutera det hela över en öl ( :öl )? Eller måste hela Old Gixxer Tour Norway 2003 göra en avstickare och hälsa på dig kring 17 maj?

Freppa skrev:
Äh, det enda ni har av intresse är ju väderöarna! Dykningen är fantastisk men i övrigt.....
Seså, skall inte herrn masa sig över till Stockholm nu och diskutera det hela över en öl ( :öl )? Eller måste hela Old Gixxer Tour Norway 2003 göra en avstickare och hälsa på dig kring 17 maj?

Jag ber att få återkomma om ett par dagar med besked här. Det ser ut som om jag helt oväntat fått extra ledighet. Tyvärr är mina boendeförhålladne lite märkliga just nu så vad gäller Old Gixxer tour så vet jag inte. Men ni ska inte vara på den svenska sidan den 17 Maj. Norge är allt speciellt och att se det från hoj den syttende Mai är något extra special.

Någon på västkusten som kan hyra ut en Gammelgixxer en vecka runt 17'e Maj?

Freppa skrev:
Dekaltrimma den du har så får du hänga på! :)

Problemet är isf att jag måste dekaltrimma på en regskylt också, annars hade jag ju kunnat hälla olja i expansionskärlet så hade saken varit biff...

maverick_750rr skrev:
Har läst allas inlägg och det finns bara EN annons så jag fortsätter för att stödja denne modige!!!

Jag, Flemming Knas. Jag bor i en ful lägenhet, fyra, som jag håller på att renovera. Tanken är att den ska vara klar innan jul. :D
Jag tävlar i glassracing i Team Pro Mille för att finansiera mina motorcyklar. Jag har bara ZXRhojar och inget annat slött skit....

På fritiden så gör jag för mycket för att hinna med att hålla det inom dessa få 24timmar. Jag tävlingstränar i TaeKwonDo, styrketränar några timmar om dagen, skjuter lerduvor ibland på sommaren, kör hoj på sommaren :p , köper/säljer bilar för att det är kul att gå med förlust. Jag ska ta lite licenser framöver i år, bl a. dykarlicens, CE och DE behörighet samt TAXI.
Jag leker med mina kompisar på helgerna oftast. Jag är glad o positiv och saknar tvättmaskin..............

Oftast är jag för snäll för mitt eget bästa. Önskar att ha någon att skjutsa runt i sommar eller varför inte på egen hoj? Har du ingen hoj har jag ett par till dig ändå. På vintern går jag i ide. Då åker jag mest skridskor och letar mc-delar på nätet. Är det snö åker jag gärna dödspulka eller kanske skidor nånstans. Finns ingen bra snö i skåne iaf. Varje år får jag för mig att bli klar med min tatuering men hittar alltid så fina mc-delar istället så den får vänta. Är inne på det fjärde året nu och det börjar bli lite trist. :D (freak).

Ska man skriva erfarenheter man har om tjejer så det ska locka eller?
Jag har läst så många ämnen att jag är för smart för allas bästa. :D
Vad gör jag om tio år? Hmmmmm, då bor jag kvar i Helsingbog i min nya trea jag ska få om 2-3år och har en förhoppningsvis färdig ZXR950R och färdig tatuering...... Ville ingen ha mig på dessa tio åren har jag en söt doberman med hängande öron och råttsvans. Den ska vara brun och heta Turbo eller Kawa. Jag tror att jag köpt de hojar jag vill ha i min samling då med(?)! GSXR750R, RC45, FZR750R och GPZ900R.......... Jag tävlar inte längre i glassracing utan har pensionerat mig obesegrad därifrån.

Antingen allt det eller så sitter jag i fängelse för att folk har förbjudit de tunga motorcyklarna. :D

//Flumm_750RR

vid svar skicka sms till 0737-898155 så blir du uppringd av annonsören :p

jag hade inga pengar så jag kunde inte skicka sms, men jag kan åta mig att rasta din lill-kawa :D
d där med dödspulka lät oxå fränt :tummenupp
blir du och jag denna sommar kanske :rolleyes:

MVH en ensam pojk :D

Chrille! Om jag inte vore annorstädes upptagen och om jag inte legat 9000 minus i budgetbalansen hade jag dykt upp och druckit mycket öl och varit precis så grå och trist och motsatsen till helkul som du beskriver.

Freppa har nog rätt. Hur gärna vill man tala om sojamjölk, linser och bönavkok egentligen? Möjligen skulle vi kunna tala om alkoholens inverkan på kroppen, bästa rocktextförfattare, MotoGP genom tiderna, varför världen är galen eller vikten av att finna sig själv, eller så super vi bara, hoppar upp och ner, gapar och välter saker. Bara några enkla förslag.

Hmmm... Antar att om vi blandar in Ozzys ätande av en fladdermus faller under kategorin kött, vilket då täcker mina behov. Resten ser jag som en positiv bonus... Ok, det låter kanon! :tummenupp

And then up comes Zafo
I'm, like, "yo, Zafo. What's up?"
He's, like, "nothin'"
And I'm, like, "that's cool."

Ps. Bästa författaren delas av Kurt Cobain samt Mozart, som måste anses vara rockförfattare av sin tid

Nej, nej. Jag har inget emot tysk opera, tvärtom, men hans samtid var djupt chokerade.... Opera som pöblen kunde förstå? Tvi vale!

Freppa skrev:
Hmmm... Antar att om vi blandar in Ozzys ätande av en fladdermus faller under kategorin kött, vilket då täcker mina behov. Resten ser jag som en positiv bonus... Ok, det låter kanon! :tummenupp

And then up comes Zafo
I'm, like, "yo, Zafo. What's up?"
He's, like, "nothin'"
And I'm, like, "that's cool."

Appappappappapp!! Not so fast Freppaboy!! There is just one little thing you seem to have forgotten...

Mackan - The Guitar Man...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...