Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Varför en tråd om att man är singel? Jag har skrivit det i profilen och,,,,,, det,,,,,verkar inte fungera. :(

Macho Woman skrev:
Jag borde väl egentligen skriva något här eftersom jag precis sett till att bli singel, men å andra sidan har jag inga egenskaper att sälja mig med.

Du är en sådan produkt som säljer sig själv utan marknadsföring, i sanningen en "Amazing discoveries", där de säger saker som "Are you impressed? I am impressed!" fast det är klart, marknadsföringen "tillber....." hjälper ju inte..... :p

Jaha. Gustav, kör XT...uppenbarligen.

Säsongen började 15 januari, har rullat 200 mil i år, skall bli minst 3000 mil. Ska köra upp i sensommar för "A utan begränsing" och till våren väntar landsvägsmaskin....och offroadare förhoppningsvis.

Så, två hojar, kännedom om alla vägar i småland och ett jädrigt trevligt sällskap kommer jag att kunna erbjuda om cirka ett år.

Intresselista;

1.
2.
3.
4.
5.

:D

Mattiaz skrev:
Hur ser man till att bli singel :confused:
Några tips :crash

Man säger till den respektive: "Hörrudu, om vi skulle ta och göra slut på det här..."

Freppa! Det där med avatartexter är komplicerat. I det fallet är ju du också otillgänglig. Fast jag erkänner: Mackan regerar.

Macho Woman skrev:
Man säger till den respektive: "Hörrudu, om vi skulle ta och göra slut på det här..."

Freppa! Det där med avatartexter är komplicerat. I det fallet är ju du också otillgänglig. Fast jag erkänner: Mackan regerar.

1: Det där funkar inte. Jag gör slut som om det vore ett jobb, och då gråter folk och kallar mig okänslig. Gör jag slut och blandar in känslor så gråter folk och kallar mig idiot. It's a lose lose situation!

2: Komplicerat? Relativitetsteorin är komplicerad! Kriget i före detta Jugoslavien var komplicerat (och är)! Sex kan vara komplicerat (fast på ett trevligt sätt). Förklara hur din avatar kan vara komplicerad (Minst 10 ord, varav ett skall vara "gitarrbaserad"). För övrigt så vill Mattias bara ha mig platoniskt. Jäkla gubbe. Är man över 30 har man inte mycket till val!

Last edited:
Och nu, dagens visomdsord för er som tycker saker och ting är komplicerat: "Jag är här för att svara på era frågor. Jag tänker de stora tankarna. Det är därför jag är Freppa. Frågor? Framåt!"

Bifogat

• freppa säger 1.jpg
    freppa säger 1.jpg
    14.1 KB · Visningar: 677
Jag som har gått här och trott att det var ett krav att vara singel om man skulle åka hoj. Menar ni att det finns sambos och sånt härinne?

Gustav1 skrev:
Freppa....-Varför är rymden så stor?

När Mattias, herre över Moppefuckona, skapade rymden ville han egentligen anlägga en stor RR-bana. Tyvärr är alla andra människor än han klena, och vill ha "luft" och annat trams när de kör, så därför håller sig de flesta på jorden. Tripoiderna är däremot duktiga RR-förare och utmanar dig gärna på några varv runt Jupiters månar. Tyvärr äter de även upp dina tarmar om du förlorar (vilket du garanterat gör eftersom de kör med ljusets hastighet, faktiskt nästan lika snabbt som Mattias), vilket talar emot en sådan tävling....

Tack Freppa, då vet jag....

Fan XT:n är ju rätt snabb....skulle ta ett race kanske...men luft kan ju vara praktiskt till motorn...ähmss

Freppa; Hur löser jag detta??

Du lånar en uppsättning med Poseidon dubbelsexor (300 bars, då har du 3600 liter luft) som du kopplar direkt till insuget. På köpet får du en luffarturbo av klass.

/Freppa - Allvetare

Okej, jag återkommer med racereferat om någon månad.

Hej så länge.

Freppa! Du är en mycket mycket sjuk och störd man...om man nu kan kalla dig man???? :D

:hej

Freppa skrev:
Och nu, dagens visomdsord för er som tycker saker och ting är komplicerat: "Jag är här för att svara på era frågor. Jag tänker de stora tankarna. Det är därför jag är Freppa. Frågor? Framåt!"
Varför heter det bävernylon?
nervous.gif

/A

Singel ? Jajemensan! Finns ingen annan än jag själv som står ut med mig och mina tokigheter... är nog lugnast så :)

Fast jag är mutbar och kan övertalas - ibland.

Jag har en minimoto... Det måste räknas som mc?

Jag är 23år, jätte singel, lönnfet och det händer att jag är rätt munter. Jag bor 3Km in i skogen i en liten stuga för en, 200m från min mor&far. Kvinnligt sällskap är alltid välkommet!

Tror "Eremit" är ett rätt passande ord...

Har som ambition att köra upp för A i sommar, då jag skrivit i vinter, sedan är det bara att sätta sig och vänta ut försäkringarna... För jag VILL HA EN 929:a. :)

gulsvartkawwa skrev:
Jag som har gått här och trott att det var ett krav att vara singel om man skulle åka hoj. Menar ni att det finns sambos och sånt härinne?

Jag har liksom också trott någonting liknande, var sambo men det fungerade inte. Sattsade på särbo, verkar inte gå så bra det heller :rolleyes: Så jag började också tro att det var singel som gällde :confused:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8