Singel igen!

oscar skrev:
2362021 Det där är en lögn! Se bara hur det gick för HET i helgen och på Atorp!

ja men när man måste dopa så mycket så att kärleke inte vet vad den gör av med spänningen så får man skylla sig själv ;)

oscar skrev:
2362021 Det där är en lögn! Se bara hur det gick för HET i helgen och på Atorp!
Mumlan har ingen fyrtaktare, det är så kittad nu att den klassas som tvåtaktare.

GSXR1100R skrev:
2362164 Mumlan har ingen fyrtaktare, det är så kittad nu att den klassas som tvåtaktare.
Precis!
En fyrtaktare ska man inte röra.
:D

Bikerbitch skrev:
2362141 Fan vad mycket skägg-avatarer det dyker upp på forumet :tummenupp
Kallar du det där för skägg :rofl

Last edited:
Det var en vacker berättelse. Valmers gör nog bäst i att hålla sig för skratt ett litet tag till. Mattias kommer tillbaka och när han gör det kommer att det att bli ett snäpp värre. Det är jag övertygad om.

Ni var för söta ihop men allting har ett slut.... tex tvitaktsrejsing. Se så, join the dark side och kom och skita ner dig på en Supermoto nu! DÅ kommer du chocka alla :)

Gustav1 skrev:
2364174 Mattias ska börja köra enduro.

Det fick jag inte säga.

Oooooooooohahaaaaahaa. :rofl
Jag fick just en syn av honom svettas runt på en enduro i skogen.
Armpump, svett i ögonen och hela kittet, inklusive en stor No Fear-dekal på tanken.
Det skulle förvåna mig lite iallafall.

Egentligen var det ju inte så konstigt att den lilla italienska slampan kastade av dig och ville komma ifrån dig. Hon har ju stått i depån och sett dig vara otrogen med en japanska som tillhör en annan. :tungan

Så erkänn nu att du föredrar japanskor framför italienskor och skaffa en ny tvåtaktare så det blir rejs igen!

Mattias, Ducati borde vara den naturliga fortsättningen för dig.
En 996SPS eller nått sånt....Nått som kan testa dina mekaniska nerver och som tål all stryk du kan ge den (om du kärleksmekat i 2 veckor innan).
Dessutom har ju en Ducati nästan en given chans att dessutom ruinera sin ägare..vippor och remmar säljs ju i bulkförpackning !!

Jag röstar för Mattias på en Ducati !!
:tummenupp

Det var Hasse som köpte hojen. Han ska ha den att träna på inför större och bättre uppgifter.

Jag ska köpa en Honda, ingen Ducati. Honda is it. Bara Honda.

Mattias skrev:
2368647 Det var Hasse som köpte hojen. Han ska ha den att träna på inför större och bättre uppgifter.

Jag ska köpa en Honda, ingen Ducati. Honda is it. Bara Honda.
Trodde det hette Hynda :rolleyes:

Back