Singel igen... Förbannade tjejer...

crash test doll skrev:
Har funderat på att sälja mig, men det enda förslaget jag fått efter 6 veckors arbeta på strömstadsvägen är av en gubbe som heter Tompalino eller nåt i den stilen som vill att jag ska laga mat hemma hos honom naken... :arsele :D :arsele

Det skulle ju vara våran hemlighet... Du lovade! :fatta!
 
Miss_Orchidee skrev:
Förbannade killar skulle jag snarare uttrycka det.... konstigt att dom alltid gör en besvikna..... :(
Killar? Nu har du allt fått det här om skjutspinnen (hmm.. hur f-n stavar man till det???)

Vi killar är hyvens... riktiga helyllen. I alla fall vi i Uddevalla med omnejd!

tjejer däremot......! :7peta :7peta :7peta
 
crash test doll skrev:
Killar? Nu har du allt fått det här om skjutspinnen (hmm.. hur f-n stavar man till det???)

Vi killar är hyvens... riktiga helyllen. I alla fall vi i Uddevalla med omnejd!

tjejer däremot......! :7peta :7peta :7peta

Hörrududu! :7peta Vem var det jag såg dig stå o hänga med utanför GG i fredags då? Va? Va? Va? :7peta :7peta :7peta
 
Visst kan det va skönt att va singel men det är inget att rekommendera över vintern. Min donna överväger att dumpa mig så jag tofflar mig till tusen för att hon ska stanna :Bugar . Hade det varit sommar så visst... inga problem. Men tro mig grabbar, vintern är inte en bra tid för ensamhet :rolleyes:
 
busz skrev:
Visst kan det va skönt att va singel men det är inget att rekommendera över vintern. Min donna överväger att dumpa mig så jag tofflar mig till tusen för att hon ska stanna :rolleyes:

Du skämtar va??? :3freak Men visst är det så att när man har flickvän så vill man vara singel och när man är singel så vill man ha flickvän...

Varför träffar man alltid massor med söta tjejer när man har flickvän? Finns det nån lag för det, ungefär som Murphys lag :brinnerup
 
Det handlar mycket om att hitta en kompatibel modell med rätt firmware från början. Ska man behöva hålla på med en massa uppdateringar blir det bara en massa virus o skit som kan få fläkten att brinna ur.
Vad gäller den grafiska delen är den ju tämligen viktig, jag har också hört att antalet FPS eller "Framed Per Second" är relevant.

Själv har jag samma modell sedan sju år tillbaks och måste säga att jag är ganska nöjd, just det här exemplaret är dessutom fullt kompatibelt med passagerarsadeln på en ZX-12R och behöver ingen reboot i hastighet överskridande 250 km/h.

Kort sagt har jag hittat en bra gumma som gillar att åka hoj. :D

//F
 
Det e ju guld att vara singel (får knulla mer nu än när jag hade flickvän).
Kan åka hoj utan att höra nått gnäll.
gå ut på krogen å spana hur mycket man vill.
Skaffa dig ett KK så e livet fixat
 
per.b79 skrev:
Det e ju guld att vara singel (får knulla mer nu än när jag hade flickvän).
Kan åka hoj utan att höra nått gnäll.
gå ut på krogen å spana hur mycket man vill.
Skaffa dig ett KK så e livet fixat


Haha så rätt, så rätt... :hihi
 
crash test doll skrev:
Vet ni vad det är får likhet på att köra Honda och knulla en kompis i röven?

Säkert skönt..... MEN BARA INGENTING MAN GÖR!!


Ricky Carmichael vann ALLA national motos i USA 2002. Inte en jävel tog honom en enda gång då, vet inte hur det gick 2003 eller 2004 men gissa vad han hade för hoj då.... mm en honda! Inte ens spinkiga Rossi gör om det!
 
Rikardo skrev:
Ricky Carmichael vann ALLA national motos i USA 2002. Inte en jävel tog honom en enda gång då, vet inte hur det gick 2003 eller 2004 men gissa vad han hade för hoj då.... mm en honda! Inte ens spinkiga Rossi gör om det!

Sarkazzzzmm.........! :rolleyes:
 
Tompalino skrev:
Med betoning på: väääääldigt.

:fatta! Återfallsförbrytare... :yoparty :tummenupp
Hmm... Hon tvingade mig att dricka en massa starkluktande saker... Vet itne om jag vet i mitt sinnes fulla bruk ( å så hjälper det att hon e tokfin åxå) :D
 
crash test doll skrev:
Hmm... Hon tvingade mig att dricka en massa starkluktande saker... Vet itne om jag vet i mitt sinnes fulla bruk ( å så hjälper det att hon e tokfin åxå) :D


Varken spolarvätska eller T-röd ska inmundigas av män i "yngre medelåldern",
Oavsett hur gärningsmannen/kvinnan ser ut... :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top