Singel eller inte...

Det kan nästan inte missupfattas...

• Antal röstningar
    0
morlock skrev:
Väntade i 2 minuter vettu.

Märklig dialekt du skriver med. Karr. :va

Hmm, klickade nog fel. Läste "Karr o singel" och klickade på det alternativet.

hahahaha
så det kan missuppfattas i alla fall... :D

faan... karr= karl nere i skåne! eller på lister(om man nu vet var det ligger... :D

sirSmokealot skrev:
karr= karl nere i skåne! eller på lister(om man nu vet var det ligger... :D
Nähä du
:fatta! det räcker med skitsnack om oss.

Karr säger gamla tanter IBLAND, sällsynt.
och potäter och rullebör säger bönder.

MattE. skrev:
Nähä du
:fatta! det räcker med skitsnack om oss.

Karr säger gamla tanter IBLAND, sällsynt.
och potäter och rullebör säger bönder.

Håll daj jäivlit passiv nu...

Jag äiju fåffan själv skauning...

Skulle varit en öppen poll...så man såg vilka tjejer som är singlar, eller iaf utger sig för att vara det :tungan

Singel.Hade ju inte skadat och haft en mysig tjej och gosa med i vintermörkret!

sirSmokealot skrev:
faan... karr= karl nere i skåne! eller på lister(om man nu vet var det ligger... :D
Ja herregud, Lister är väl för fan inte i Skåne? Det är väl ändå i Blekinge och där snackar de ju så jävla konstigt att inte ens andra blekingebor förstår vad de säger, varför använder du det i ditt skriftspråk?

"Karr", det ser helt jävla rubbat ut. Tyvärr kan jag inte rösta i din jävla poll för jag blir så irriterad på dig och alla andra analfabeter.

Edit/ Jag har en jobbarpolare från Blekinge, jag ska fråga honom i morgon om han skriver "karr", troligtvis kommer han säga att en person som skriver "karr" måste dö. Sån är han.

Last edited:
sgtpepper skrev:
Ja herregud, Lister är väl för fan inte i Skåne? Det är väl ändå i Blekinge och där snackar de ju så jävla konstigt att inte ens andra blekingebor förstår vad de säger, varför använder du det i ditt skriftspråk?

"Karr", det ser helt jävla rubbat ut. Tyvärr kan jag inte rösta i din jävla poll för jag blir så irriterad på dig och alla andra analfabeter.

Edit/ Jag har en jobbarpolare från Blekinge, jag ska fråga honom i morgon om han skriver "karr", troligtvis kommer han säga att en person som skriver "karr" måste dö. Sån är han.

Ååååå... blir du irriterad.... :pannkyss
det verkar som om du osso skulle behöva en tjej att lugna dig... relax fool! :kocko

sirSmokealot skrev:
det verkar som om du osso skulle behöva en tjej att lugna dig... relax fool! :kocko
Det kan du haja! Kan du fixa en? Men hon får inte prata lister-dialekt ;)
:banana

*/ ?>
Back