Silly talk ifm Falken

Jag har legat i hård träning sista tiden allt enligt rodel metoden. så det skall säkert bli ett fint resultat.
Ni som inte testat denna metod så rekomenderar jag den varmt.
Om ni tänker testa och inte har någon rodel, så går soffan oxså fint. Man ligger på rygg med knäpta händer på magen samtidigt som man blundar, ev kan man vifta på tårna lite.

Last edited:
Jag har legat i hård träning sista tiden allt enligt rådel metoden. så det skall säkert bli ett fint resultat.
Om ni tänker testa och inte har någon rådel, så går soffan oxså fint. Man ligger på rygg med knäpta händer på magen samtidigt som man blundar, ev kan man vifta på tårna lite.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag har legat i hård träning sista tiden allt enligt rådel metoden. så det skall säkert bli ett fint resultat.
Om ni tänker testa och inte har någon rådel, så går soffan oxså fint. Man ligger på rygg med knäpta händer på magen samtidigt som man blundar, ev kan man vifta på tårna lite.

Säger bara en sak. 16,5 ! månne du bäva.

Jag har legat i hård träning sista tiden allt enligt rodel metoden. så det skall säkert bli ett fint resultat.
Om ni tänker testa och inte har någon rodel, så går soffan oxså fint. Man ligger på rygg med knäpta händer på magen samtidigt som man blundar, ev kan man vifta på tårna lite.

Jeg sier bare en ting - BA kommer til å vise oss andre bakhjulet på Falken, den som ønsker en god plassering MÅ henge seg på ham:tummenupp NU JÄVLAR:yoparty:yoparty:banana:banana

Scary, mister frykten, setter ny banerekord på 1 flyvende runde Men blir så happy at han kjører i depot for å sjekke at tiden faktisk stemmer

Den va bra! :)

Själv tror jag att det blir regn, och jag fiskör och håller stora marginaler. Folk klotar som tokar framför mig. Kommer därför på pallen. :yoparty

Geir Tjötar så mycket skit, så han sätter i halsen o missar båda loppen när Dr.Kaiser gör HLR på honom.

Scary.. .. det regnar så han vågar inte ge sig ut på banan. DNS

Alla andra gör sitt bästa, men det räcker inte :tungan

ha ha ah

ha ha hah :)

Den va bra! :)

Själv tror jag att det blir regn, och jag fiskör och håller stora marginaler. Folk klotar som tokar framför mig. Kommer därför på pallen. :yoparty

Geir Tjötar så mycket skit, så han sätter i halsen o missar båda loppen när Dr.Kaiser gör HLR på honom.

Scary.. .. det regnar så han vågar inte ge sig ut på banan. DNS

Alla andra gör sitt bästa, men det räcker inte :tungan

Jeg snakker aldri skit (bare jævlig mye:)), jeg er derimot en strålende observatør:arsele Og forøvrig vår egen dr. Knusta i clinisk umobile, har så mange kurs i medisinering så han utfører ikke HLR på noen - unntatt om du har dobbel-D silikonbryst, korte skjørt og er under 25 år:yoparty

Jag drar o tjuv tränar på gåsen torsdag o fredag så jag är i form till
NORDIC KTM BATTLE CUP 09 o hoppas bli bästa b förare på falken efter en hård batalj med peppebus :yoparty:yoparty

jävla tur

att ingen tror att ja skall ta ngn:tummenupp slå ifrån underläge som vanligt:va hur vet ja inte eftersom man alltid e nojig men den dagen ja inte e det då kan ja säga att ja e nog på topp 5 :tuttar

ngn som skall till anderstorp förresten den 1e?

att ingen tror att ja skall ta ngn:tummenupp slå ifrån underläge som vanligt:va hur vet ja inte eftersom man alltid e nojig men den dagen ja inte e det då kan ja säga att ja e nog på topp 5 :tuttar

ngn som skall till anderstorp förresten den 1e?

Jag ska dit 31:e aug och köra heldagen, 1:e är kvällsträning va?

Back