Silly talk ifm Falken

Kan den snabbe norrmanen ha banrekord för bottare på falken:confused:
Nopp, men han er griserask på et annet merke (rekkefirer) - dog er han helt ny med twin:rolleyes: Men kjørte griseraskt allerede etter 2 pass på Rudskogen:huvet Litt spent på hva han får til med helt ny sykkel, på ny bane, med ny motortype og i øsregn:yoparty

Hur mycke effekt kan de va i Nr55 som körde bott idag?:va Bra klipp i den.:D

Hur mycke effekt kan de va i Nr55 som körde bott idag?:va Bra klipp i den.:D

Jag har för mig jag har hört runt 190 hk på bakhjulet.

Jag får tacka alla för en mycket väl genomförd helg, trots att det var bassäng under kvalet och första racet. Jag hoppades ju på regn till andra också, då mina regntider stod sig mycket bättre mot övriga, men så blev det ju förstås inte :mad: .

Förlåt Saint att jag inte tog Geir i första så du kunde bli Nordic KTM 2009 champion :) . Snyggt kört!

På Anderstorp, då jävlar :rolleyes: :D

Last edited:
Tack för en blöt och trevlig helg :)
Nu blir det till och ladda batterierna till A-torp. Där blir det jobbigt att haka på som vanligt.

Själv så ska jag starta en 999-serie, så att jag oxå får stå på pallen ngn gång :tungan

tackar osså

tackar osså för en speciell avslutningshelg:D ett supertack till farfar om han nu läser här för all hjälp med min hoj o custe som hjälpte osså o kompani:tummenupp nu slutar ja efter min vurpa i fredags o vill tacka för denna säsongen osså o alla glada minnen :tummenupp:banana:tummenupp

tackar osså för en speciell avslutningshelg:D ett supertack till farfar om han nu läser här för all hjälp med min hoj o custe som hjälpte osså o kompani:tummenupp nu slutar ja efter min vurpa i fredags o vill tacka för denna säsongen osså o alla glada minnen :tummenupp:banana:tummenupp
Va fan du har ju köpt ny hoj

Vill oxå tacka alla för en grym helg trots regn. O lycka till på anderstorp
jag laddar för nästa år kanske en naken rc8r:va

Last edited:

Slutt å fjoll, ta nå å trim den roadmotardracinggatesykkelen din å still opp på A.torp:tummenupp Eller selg skrotet og kjøp noe raskere, uansett seff skal du kjøre:krama

Vad hände? Du har ju inte ens uppdaterat hemsidan.
Du får allt berätta mer.. hoj eller du som är trasig?
//
B

Er det takken for all hjelp:va

:krama

Du vet ju innerst inne att jag släppte förbi dig :rolleyes: . Tack för all hjälp förresten :) , utan dig hade jag hamnat ännu längre ner i resultatlistan :D .

Synd att du inte kommer till A-torp Saint, så vi kunde fortsatt fighten där..

Ska du inte köra A-torp Scary? Det är väll klart du ska!

Har Tobbe köpt ny hoj??

Jag tycker du ska ladda för A-torp istället, det är så långt till nästa säsong.....

Last edited:
Takker alle BoTT`ere for en hyggelig weekend, og ikke minst Humlan for at vi fikk plass i deres pitbox:tummenupp Dessverre fortsetter jeg min dårlige trend, med å kjøre for elendig - både kjøre sakte og av banen 2 ggr gir ikke bra resultateter. Om det ikke løsner på Anderstorp så får man finne på en annen hobby:huvet

crasha

crasha på fredagen under träningen i fullt blås på rakan o bestämmde mig nu för att sluta helt men får se om ja håller det löftet :glömdet

crasha på fredagen under träningen i fullt blås på rakan o bestämmde mig nu för att sluta helt men får se om ja håller det löftet :glömdet

Det är bara att hoppa upp på hojen igen :tummenupp . Vi kommer sakna dig annars....
Testa A-torp också så får du se hur det känns sen. Man behöver tid i sadeln för att komma över en krasch och det kommer du göra.

Du skal IKKE slutte, det du trenger er å bruke litt mindre penger på Hnodasaki-skrotet og mer penger på bra dekk:tummenupp Og så skal du kjøre runder:krama Husk jeg vet, min 2006-sesong var kun krasj, brudd, kutt, hjernerystelser og vraking - og jeg kjører fortsatt ikke bra, men jeg har heller ingen ambisjoner og dermed kan jeg glede meg med bare å kjøre:yoparty Man er jo der for miljøet, ølen og gammeldansken:arsele Få rydda hodet til neste race, på A.torp kjører du alltid bra:Bugar

tack

tack men ja har tappat suget helt o e trött på att "börja om" o sen trött på att skita på mig när ja vurpar :D sen att smälla så mkt pengar e osså en bidragande faktor:tuttar

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026