Silly talk ifm Falken

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Custe har fått total prestasjonsangst, pokalene til The Saint er jo så altfor store for å få plass i en c30:)
The Saint, har kjøpt så mye nytt at han ikke aner hva som er hans i pitboksen og tar feil hoj og blir diska for han kjører med en 4-sylindra pitbike:tuttar
Vasa, har blitt stum - NEC-racet tok knekken på lunger, armer, lår og ikke minst kjevemusklene:krama
MrLind, sliter fortsatt med ettervirkninger fra alle smasjene han fikk av 324 beachvolley-babes:död
Lasen, er så knekt av Grevens seier og stiller nå med skandinavias råeste 1098RSuperkittduperværstingtrippelRR og skjærer girkassa på første runde:D
Greven, bare går rundt og maser om varvinger:huvet
Pepe, kommer ikke til start - pga han mangler ferske Skull-dekaler:brinnerup
Mikkel, har trimma museumsgjenstanden så inn i helv.. at det ikke er mulig å bremse den ned før sjikanen - blir observert i skagerak med en hastiget på 211 knop:D
Dag, den gamle har fått opp farten (på avføringen)!
The stig kommer, en hittil ukjent, lynrask norbagge med Nordens vakreste 996R spiller Mozart og kjører dritten av alt og alle:Bugar
Scary, mister frykten, setter ny banerekord på 1 flyvende runde:tummenupp Men blir så happy at han kjører i depot for å sjekke at tiden faktisk stemmer:gnissla
Persson, må amme og kommer ikke til start:hej
Ahlstrøm-rejsing, Bjørn og Henrik har lakket om syklene ca 25,7 ggr siden forrige race for svart og gull ble bare tull:va
Lodnert, er het men tåler ikke de 4 literne med gammeldansk som norrbagge-avdelingen ga ham intravenøst 15 min før start
Børje - nu jävlar:tummenupp
Og som vanlig vinner JEG

:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar
Hoppas jag hinner köra in mig på fredags träningen :confused:
Blir det heldags träning eller bara 17-20 det måste ju va lättare att få folk att jobba 9-16 än 17-20 på en fredag:va

Jag slaktade mitt pers på knutan igår, trots en nästintill okörbar hoj :rolleyes: , så jag tycker du kan skicka hit pokalen direkt.......

Saint tror han beställde en RC8R men det visar sig att det var en 990 Adventure :va .

Geir´s überkittade RC8R skjuter motordelar över hela depåboxen :krama .

Lind packar bussen full med brudar men glömmer hojen :confused: .

osv

Jag åker ned och hämtar KTM pokal och BoTT pokal.... :banana .

nyfiken

vilken tid fick du? :confused:

Jag slaktade mitt pers på knutan igår, trots en nästintill okörbar hoj :rolleyes: , så jag tycker du kan skicka hit pokalen direkt.......

Saint tror han beställde en RC8R men det visar sig att det var en 990 Adventure :va .

Geir´s überkittade RC8R skjuter motordelar över hela depåboxen :krama .

Lind packar bussen full med brudar men glömmer hojen :confused: .

osv

Jag åker ned och hämtar KTM pokal och BoTT pokal.... :banana .

vilken tid fick du? :confused:

Med tanke på att jag bara kört Knutan med Pinky förra året så krävdes det inte så jättemycket för att slakta den tiden. Sänkte mig nästan 2 sek :tummenupp .
Men jag är fortfarande alldeles för långsam så du behöver inte vara orolig :) . Men får jag bara tid till att träna lite mer så får du passa dig :tummenupp .

Nu :cdevil. Min käre norrman, efter mig blir du först. :tummenupp

nu e ja säker

äntlingen föll mina gissningar på plats:tummenupp

Greven vinner båda:huvet

lasen 2a i båda

lind 4a o 5a i race 2 :tuttar

lodnert pallplats

geir 6a

peppebus 7a i båda racen o före mig igeeeeeeeeeeeeeeeen :mad::mad:

scaryracing 13e igen på första racet o vurpa i andra

torparen 15e plats o första poängen:yoparty

rune bara glider runt med glatt leende o snus :Bugar

custe blir 10a i förste o 14e i andra

gammelmann njuter av solen o snusen o biran o glider in på 15e platsen före torparen på race 2 :banana

lasen 2a i båda

lodnert pallplats

geir 6a

gammelmann njuter av solen o snusen o biran o glider in på 15e platsen före torparen på race 2 :banana

Mye fornuftig her, unntatt JEG VINNER RACE 1 og kjører ut i race 2 pga for mye champis fra KTM-cupen:D

lasen 2a i båda

lodnert pallplats

geir 6a

Jag da :va:va

Mye fornuftig her, unntatt JEG VINNER RACE 1 og kjører ut i race 2 pga for mye champis fra KTM-cupen:D

Du får inte dricka förens race 2 är klart o NORDIC KTM BATTLE CUP 09
är avjord :yoparty:yoparty

Last edited:
ledsen att behöva säga detta men ni har glömt bort att pettjo ska köra, jag tar min första pallplats välförtjänt:tummenupp nu när hojen har mer pulver än tidigare och chasit är en dröm att köra, tror nog saint får problem då det inte bara är att sätta sig på en ny hoj och åka fort krävs en hel del inställningar för att effekten inte bara ska bli ett problem:tuttar du kan nog bli farlig till Anderstorp:D

Med nya hojen:va:va 3-5 :yoparty:yoparty

Va e det för hoj da????

ledsen att behöva säga detta men ni har glömt bort att pettjo ska köra, jag tar min första pallplats välförtjänt:tummenupp nu när hojen har mer pulver än tidigare och chasit är en dröm att köra, tror nog saint får problem då det inte bara är att sätta sig på en ny hoj och åka fort krävs en hel del inställningar för att effekten inte bara ska bli ett problem:tuttar du kan nog bli farlig till Anderstorp:D

Aaaa du kommer bara gå på bakhjulet runt hela banan, å då går det ju inte så fort :tungan . Å vad gäller Petjo så kommer han bara gå och dräggla över din ducce hela helgen och glömma bort att han ska prestera med sin egna :tungan .

Nu har jag beställt lite kitdelar :rolleyes: så nu blir det ännu lättare att ta med pokalen hem.......

Last edited:
torp låna ut duccen till mig så jag får gasa lite i denna klass :)

Back