Silly Season MotoGP....

Status
Ej öppen för fler svar.
Gustav O skrev:
Åt rätt håll!
Känenr jag dig rätt så är det väl en Yamaha TZ-05 också. :tummenupp

Jag säger bara att den som lever får se...

Jag gjorde det första svaret i denna tråd (inlägg #2) Där sa jag:

"Silly Season är ju nästan lika rafflande o spännande som vilket rejs som helst"

Little did I know att det kunde bil så här silly - och spännande!!

Om nu Skäggets Kawasaki-plan går i lås, ska det bli mycket intressant att se hur länge det dröjer innan han har gjort sig omöjlig där också.

"The Honda, Yamaha and Suzuki are much better. An equal bike, that's all I've ever asked for."

valmers skrev:
Om nu Skäggets Kawasaki-plan går i lås, ska det bli mycket intressant att se hur länge det dröjer innan han har gjort sig omöjlig där också.

"The Honda, Yamaha and Suzuki are much better. An equal bike, that's all I've ever asked for."

Det känns lite som om man har hört det här gnället om Biaggi förr, men jag minns inte var... :rolleyes:

valmers skrev:

Att Honda o Yamahan är bättre är nog ett faktum men Suzukin vet ifan.

Han lär inte ta någon topplacering på Kawan men det ska bli klart intressant och se hur det går. ( om det nu blir nått av)

mloren skrev:
Att Honda o Yamahan är bättre är nog ett faktum men Suzukin vet ifan.

Han lär inte ta någon topplacering på Kawan men det ska bli klart intressant och se hur det går. ( om det nu blir nått av)

Jag tror Max kan vinna på Kawan.

KarateKid skrev:
Någon som vet hur det går för Watz med en eventuell VM-styrning 2006??

Som vanligt väl, inga pengar=ingen styrning

Chris Ash skrev:
Jag tror Max kan vinna på Kawan.

Jaa, han är en sån som kan vinna på vad som helst när han har en bra dag, precis som Rossi. Tyvärr har inte Max lika många bra dagar som Rossi

Chris Ash skrev:
Som vanligt väl, inga pengar=ingen styrning

Mårtensson säljer allt han äger o har för att få ihop till en styrning.

Hoj, Buss osv.

(Min högst egna uppfattning - Men bussen ligger på blocket för 300+moms)

Webspy skrev:
Jaa, han är en sån som kan vinna på vad som helst när han har en bra dag, precis som Rossi. Tyvärr har inte Max lika många bra dagar som Rossi

Det är just det med Biaggi...som Kenny Roberts säger...

"On his day Max Biaggi is invincible, when the bike is perfect i think he's the fastest out there. But he can't ride round a problem, which is what makes Rossi such a great rider".

Chris Ash skrev:
Tror inte det, det är ju fortfarande Honda, Pons kommer nog bli ett enmannateam med Checa.

Jo jag vet, men man hoppas ju. Det börjar dra ut långt på tiden nu utan något nytt :(

It could be argued that Stoner's new deal means that Camel now expects to be backing Max Biaggi, at Kawasaki, in 2006. If Camel had failed to find Biaggi a ride, it is believed they would have remained as title sponsor at Honda Pons.

Hoppas att det ligger något i detta resonemang

Chris Ash skrev:
Det är just det med Biaggi...som Kenny Roberts säger...

"On his day Max Biaggi is invincible, when the bike is perfect i think he's the fastest out there. But he can't ride round a problem, which is what makes Rossi such a great rider".
Seniors eller Juniors ord?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...